2009. július 30., csütörtök

Este van este van kiki nyugalomban...

Csak én nem. Hát minden elképzelésemet felborította aHelyesírás-ellenőrzész,hogy anya azt mondta menjünk bevásárolni. Így hát 10 óra felé kerültem vizszíntesbe és röpke 5 perc alatt elaludtam:D Aztán 4kor keltem majd olyan jót szórakoztam:)
Apuval lementünk kutyázni, és megfürdettük őket:) Nokikának annyira tetszett hogy utána örömében futkározott. Olyan volt mint egy dilibogyó xD Szóval kijátszottam magam, de azért ma is meglocsolom hogy dilibogyó legyen xD
Aztán meg feljöttem és bealudtam a fürdőkádban xD MP4 a fülembe és ennyi,arra ébredtem hogy hideg van... majd pedig elöntöttem a fürdőt :S Na az már kevésbé tetszett de 15 perces felmosás után sikerült eltüntetni a tócsát:) Aztán jollaktam és 11kor keltem xD Majd SPtrashen vettem részt és közben a G-Force-t telepitettem. Hmm, ide nincs belinkelve a játék xD Na gyors keresem a linket.









Na most ezt nyuzom még WoW mellett, de megakadtam benne:S Na de így izgalmas xD Vagy pont itt lesz végleg befejezve?:D Nemtudom. Bár a 4 órát amit játszottam vele azt használhatttam volna Primal Water farmolására is. De nincs kdevem... de mivel pénzem sincs igy muszály lessz farmolni xD
Márcsak 10 óra és hyjal... Kellene a t6 fejes... De kevés a DKPm és most lett t5 fejesem xD Szóval nemtudom, remélem elviszik elölem mert különben büntudatom lesz. Mert igazából most chest kellene mert az s2es még meg a vállas,de mig nincs shadow gearom addig nem is lesz új vállasom az 100%. Na gondolom ez mennyire érdekel akárkit is xD


P.S. I love you
Sorry,de ezt nemtudom elhagyni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése