2009. augusztus 22., szombat

Járt útat járatlanért el ne hagyd!

Nemrég valaki mondott nekem valamit ami megragadt a buksimba. Választanom kellett volna a megszokott és az új közül. Az igazat megvallva ha nem segít az aki mondta nem is tudtam volna dönteni. Tegnap este kiderült, hogy az emberke aki mondta nem is emlékszik semmire abból amit mondott annyira részeg volt... Hát igen ezt cseten keresztül kicsit nehéz leszűrni, bár szerintem azért volt pár emlék foszlánya mert másképp beszélt velem. Aztán ma kicsit kiakasztott és eldőlt minden. Nem választom az új utat, a jól beválton maradok. Bár megvalva kicsit beleéltem magam az újba, de az eszemre hallgatok most. Kár hogy csak most.
Hopp wowon meghaltam,és a 6perces idő is lejárt. Mwglátszik hogy nem figyeltem, számot kerestem blogra és vagy 10et találtam, s hallgattam végig minden számocskát ami az eszembe jutott.
Végülis 2 számot találtam a hangulatomnak megfelelőnek. Egyik Ákos utolsó hangos dal című száma

a másik pedig System of Down Hypnotize című száma

Legyszívesebben mind a kettőt max hangerön hallgatnám és kisérném a szépnek s jónak nem mondható hangommal, de nemleheet most nem. Mindenki alszik, s aludjanak is addig én álmodok helyettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése