2009. augusztus 11., kedd

Képeket töltöget

Hát most muszály is. Életemben elöször sétáltam BT csatornái/falai között. Nagyon jóvolt minden, s a csapat is erős volt:) Ha jol emlékszem 2 wipe volt összesen meg egy eltévedés, de ez szerintem betudható a sok kezdőnek(közöttük nekem is :D). És lett új chestem(nagyonronda) meg T6 vállasom(a csajos, ami nagyon szép) is. Bár fényképet csinálni róla elfelejtettem xD Szóval az majd következőre lesz.
Meg elmaradtam Tanácsról hála drága anyámnak. Mert hogy egész nap a gép elött ültem... hát ha délután 3tól számítjuk az egész napot.Mindegy odaadom neki a gépet, erre a szerverük bemondja a szolgálatot, és nem mondta ám, hogy "Gyors menj visssza hátha nem hivtak még senkit a helyedre"... ááá inkább huzza a duduját máshol. Na mindegy, ma nem szed ki a gépe elöl senki.
Ez a Képtár nagyon rosz. Már vagy fél órája tölt fel 5 képet. Ennél még a blogra is gyorsabban mennek fel a képek. Ja igen, BT képeit pakolom fel. Nem vagyok ám koczka. xD Jó hagyom a Képtárt, keresek mást, mert ez nagyon lassú.
Rövidke keresés után meg is lett a Fotóalbum. Ez lessz a tökéletes, könnyen kezelhető és a segédprogramával még a válogatás is könnyű. És nincs korlátozva hogy mennyit tölthetek fel egyszerre. És eddig gyorsnak is tünik. És 39 kép röpke 4 perc alatt fel is kezült az albumba. Ez szuper. És itt meg is nézhetők a képek.
Na majd estére még írok.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése