2009. augusztus 7., péntek

Megint egy hajnali bejegyzés

Hát mit is mondhatnék. Igazából az elmúlt 3-4 napban animét nézni meg WoWozni jöttem csak gépközelbe, s elkönyvelhetem, barátok várnak fent WoWon is. Köszönnek, megvárnak s hívnak mindenhova. Sőt már kialakult egy kis 5fős instázos bandánk. Nagyon örülök neki!
Na meg hát én mindig mondtam hogy Kaleido Start soha nem nézem meg, mert hülyeség erre... 2 nap alatt letöltöttem mind az 51rész és a 2 OVAt. Fantasztikus és magával ragadó föleg a férfi jó-gonosz egybe szereplők:D Végülis elöször semmi mondanivalót nem szürtem le belőle, aztán egyik nap gondolkodtam, s igazából az anime az álmokért való harcról szól, s arról hogy sose adjuk fel. Kár hogy a valóságban sok álom nem valósulhat meg... Na de mindegy ez az élet.

Pár képecske:
Leon Oswald- Ilyen kinézetű BJD-t szeretnék:D Csak fekete haj kék szem összeállításban... na itt is egy álom... mindegy. Na szóval ő mind kiderült Skoripó mint én. Beceneve: Halálisten. Az ember első benyomása hogy egy szemét alak, de közbe kiderül hogy a szíve mélyén jó ember, s hogy tud szeretni is. Imádnivalóóóóóóóóóóó !!!!

Yuri Killian: Hát a nevébe elsőre beleszerettem, bár szerintem egy gyerek se örülne ha Yuri-nak hívnák:D Egyátalán engedélyeznék? Na mindegy, ez nem tartozik ide. Hát elsőre egy isten,helyes, ügyes,okos aztán hirtelen ez a szeretet átcsap gyülöletbe mindaddig mig ki nem derül hogy bosszú fütti. De a történet végére őis újra jófiú lessz,bár akkor se ugyanolyan mintha nem történt volna meg vele...
A küzdelem azért hogy ki legyen Sora társa az Angaylok táncában. Sálálálá Leon nyer.
Mig képeket kerestem belefutottam az Earl and Fairy című animébe.
Ismertetője : Műfaj: Kaland, Románc, MisztikusUgyan már, ki az, aki hisz a tündérmesékben? Történetünk Edinburgh-ben játszódik a 19. században. Lydia Carlton egy tündérdoktor, vagyis látja a tündéreket és a koboldokat. Londonba tart, mikor találkozik egy különös férfival, aki kísértetiesen hasonlít egy körözött bűnözőre. Edgar a segítségét kéri, hogy bebizonyíthassa, ő maga a Kék Lovag Gróf leszármazotja...
Talán ez lesz a következő? Hmm még enmtudom de hamarosan kiderül.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése