2009. augusztus 24., hétfő

Nyugalom szigetén nézelődve

Éjjeli bagolyságom ellenére sem kerülöm el azt hogy valaki felhúzza az agyam, ami az utóbbi időben eléggé sokszor és gyorsan megtörténik. Pedig mindig én intek le mindenkit hogy nyugodjon le... Bagoly mondja verébnek ... Na de mindegy.
Megnyugtatás képp körbenéztem a DoA-n, hátha van valami újdonság(volt is de még mennyi). De még mielött belevágok egy kis nosztalgia a BJD-kről (régi blogról):
Nemakarja megnyitni a lementett fájlt:'( Mindjárt sírni fogok, pedig úgy gondoltam amjd egy 10-15év múlva milyen jó lessz visszaolvasni, mindenesetre még reménykedek, hogy betölti.
Még mindig semmi:( Pedig már fél órája tölti. Word-el társítva megnyitja de úgy nem az igazi, de a mostani célnak tökéletesen megfelel.
"BJDt szeretnék. Ball jointed doll. Doll = baba. Vicces, most mindenki elröhögi maját baba…
Na igen 150ezertől kezdve a csillagos égig húzódó árral. Teljesen élethű babák. Remekül pózolnak, az ízületeik segítségével pedig emberi mozdulatokat, pózokat tudnak felvenni. Művészeknek és fotósoknak ideális, hiszen nem mindig van modell kéznél, ráadásul aBJD-k (a fanok nagy bánatára) nem beszélnek vissza:) Teljesen testre szabhatóak, hiszen hajuk,szemük színe változtatható és a bátrabbak a baba sminkjét is változtathatják. (Én biztos nem merném megcsinálni). Sőt különböző méretekben is készítik őket az egészen picitől a 80 cm-esig. (Állítólag 80cm-es a legnagyobb bár én 72-nél magasabbat eddig még nem találtam). De 2 nagy vagyis inkább 3 nagy gondom van a babákkal.
1: Nagyon drágák.
2: Az arcukra úgy kell vigyázni, mint a szemünkre ugyanis nem szabad hozzáérni. Vagyis jobban mondva a sminkre kell vigyázni, és a sminkelt részhez nem szabad hozzáérni, mivel a kezünkön található zsír az arcfestést tönkreteheti. Amúgy ha vigyázunk rá 2-3 évig megmaradhat.
3: Sajnálatos módon a műgyanta melyből a baba készül, enyhén besárgul. Ezt megakadályozni nem lehet. És ez nem gond, mert úgy is szép meg a saját babája az emberhez nő és az arról mesél, hogy mit éltek együtt, de én egy fehér bőrűt szeretnék, aminek gyorsabban sárgul a bőre. 1-2 év jó tudom, de akkor is az a hófehér bőr … hiányozna :)"
És akkor pár kép meg link:(jönne de a képfeltöltő se akar müködni-.- mi van itt?)
Újrainditottam a gépet most meg minden tökéletes... Lehet hogy valamit már megint összeszedtem, vagy csak a gép nem veszi jónéven az állandó éjszakázást?
Ő a Luts Super Senior Delfje akit a gyártó Cane néven gyárt. Ő lenne az abszolut első, s az is lesz ha addig ki nem növöm. DoAn nagyon kevés embernél látni ilyen babát. Eddig 2 embernél láttam.
Ő pedig a Soom limitált gyönyörűsége Amber. Hát őt se tudnék venni már soha. Az arcába beleszerettem olyan gyönyörű, lés azok a fülecskék:)
Másik nagy kedvencem szintén a Soomtól Sabik Elf. Az arca olyan kifejező, nagyon sajnálom,hogy nem gyártják már. Pedig ő lett volna a 2. választásom.

Negyedik nagy kedvencem sintén a Soom keze alol került ki limitált kiadásban, Cuprit.

Végre egy nem Soomos BJD. Ő az Iplehouse limitált fiacskája volt Evan. Meg lehet őt venni nem limitált kiadásban, de ott nincs meg ez a kissé sötét börszíne, mondjuk a nélkül is szép a B festéssel.

Mindig azt mondtam hogy 60 centinél kisebbet nemveszek, mert azok kicsik télleg, és mégis megvenném őt. Szintén az Iplehouse cég gyártya azt a 43centis lányzót aki a Tatiana névre hallgat.
Belőle viszont nagyon sokféle van, ez a verzió amikor trapézzal van, ennek van B verziója is. Meg van mikor varázsló meg a limitált kiadás A B, és persze a legszebb az eredeti.(Szöszi hajjal nagyon édes)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése