2009. szeptember 27., vasárnap

Itt valahol a székbe bújva és nyakig betakarozva

Igazából ki se mozdulnék innen... Hosszú idő óta elöször tegnap éreztem ugy hogy elvesztem megint... S ha Nupto nem lett volna ott ,hogy segítsen, akkor talán ma emos bejegyzésem lett volna, de ottvolt és segített mig mások... mig mások csak a szájukat járatták hogy WoWon nem lehet barátokat szerezni. Hát én tüzbe tenném a kezem Nuptoért...
Annyira tanácstalan és döntésképtelen vagyok mostanában... Pedig tudom hogy ami most van az nem maradhat, mert csak beleörülök, de nemtudom vajon melyik uton menjek tovább... De nézzük pozítívan, majd elválik...
Addig is 2 fontos dolgot megkell hogy említsek.
Első és legfontosabb Bauchklang - Roxanne című száma. Belszerettem ebbe a számba:) Köszi érte Nuptonak, bár nem olvassa a blogot.






És jöjjön az az anime/mese amiért most megvagyok bolondulva:
(a jobbak sajnos nem beilleszthetőek:S)




Jó kb 6-8 éves korig ajánlott:) De ezt szerintem muszály látni.
Zuko herceg( a sebhelyes arcú fiú) a legszimpatikusabb karakter. Hatalmas jellemfejlődésen esik át, mint ahogy a többi szereplő is, de ő rosszként kezdi és jóként végzi. Bár nekem mindig is jófiú volt. És rövid hajjal eszméletlenül édes is:D.
Ismertetőt majd írok, ha lesz időm és ha végignéztem még párszor:)

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése