2009. szeptember 3., csütörtök

Történelem=Halál

Morgok...mert csak morogni tudok. Szeptember 1 óta csak rossz dolog történik. Vagyis van jó is de elhanyagolható abban a matematikai egyenletben, melynek végeredménye az hogy minden szar.
Első nap a sportcípű föltörte a sarkam...Ma a másik is de kevésbé... Elmondták mi lesz érettségin, amiből leszürtem a matek lesz a legkönnyebb és töriből bukni fogok... Meg anyámból is elegem van, értem én hoyg ő is WoWozi akar, de értse meg, hogy délután mig lehet addig énis szeretnék ááá de minek, én adjam oda neki a gépet mikor megjön és adjam át mikor bejön hogy kell neki, Tanács killről is elkellett jönnöm mert hogy egész nap én játszottam(3órakor ültem oda)... Most egy saját gépt akar magának, én meg nem érhetek hozzá... és itt összevitatkoztunk megint...mert majd akkor ő felteszi magának a WoWot,az MSNt a virusítot mert én nem nyulhatok hozzá... és akkor én vagyok a nagyképű meg hogy nagyra vagyok magammal... meg az már nemszámít hogy soha nem figyel rám ha gépezik....de én figyeljek mert én a gyerek vagyok...
Elegem van nagyon... aludni akarok... sokat és örökké...
"Távol esett egymástól amit tudott és amit hinni próbált,
de ez ellen semmit nem tehetett,
és amit az ember nem tud helyrehozni,
azt ki kell bírnia."
Annie Proulx
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése