2011. december 22., csütörtök

30 day challenge

30. nap:
3 kép rólad:

Hát eléggé nagy dilemma számomra ez a feladat. Soha nem fordult meg a fejembe hogy arcot társítok a bloghoz. Aztán a beauty blogok bejövetelével, összepárosult a kettő. Szóval akit annyira érdekel hogy nézek ki, az már rég megtalált facebookon:) Tovább gondolkodva pedig rájöttem miért ne tehetnék fel egy képet. Bajom nem hiszem hogy származhat belőle, ha igen akkor így jártam, de vállalom amit írtam.
Végignézve a képeimet, csak olyat találtam a gépen amivel valakivel szerepelek. Fényképező gép hiányába pedig most nem tudok magamról készíteni. Zsolti arcát nem akarom közzétenni a blogon, szóval a képek 95% ki is esett a lehetségesek közül. Így hát a maradékok közül a Leanderrel közös képemet választottam ki:
Ajj vigyorgok ám a képen mint egy ovis aki csokit kapott^^
És Ő is én lennék, csak 20 évvel ezelőtt ^^
P.S. I love you

Ui: Keresem azt a képet amin beszkenneltem a fejem, brutálisan néz ki, de azt gondoltam az lesz a harmadik kép. Ha megtalálom feltöltöm. Ja és az utolsó rólam készült kép óta vörös lett a hajam ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése