2011. december 24., szombat

Kis karácsony, nagy karácsony ...


Az idei év karácsonya lesz az első amit gép nélkül töltök el. Remek, az eddigi években legalább a virtuális világba el tudtam menekülni.
Utálom a karácsonyt, ez az ünnep már elvesztette a régi értelmét. Már akárhova nézek mindenkiben csak az van hogy valami nagyot és olcsót vegyen a másiknak, de nagyobbat mint más, mert hát mutatni kell hogy ők megtehetik. Rühellem ezt a dolgot. Szerencsére Zsoltival meg tudtuk beszélni ki mit szeretne kapni, így legalább nem veszek neki még egy feles vacakot amit nem tud használni. Ő RAM-ot kap a laptopjába (kis kocka), én meg egy sapit kértem tőle (természetesen annyit megbeszéltünk, hogy milyen stílus, és azt hogy fekete, de nem ragaszkodom annyira ehhez a színhez),és kaptam még egy szeretlekes törölközőt is. Anyuéktól nadrágot és kabátot kértem, és kaptam ( telefont végül apu kapott, én maradtam a réginél). Szóval ennyi a karácsony részemről.
Bár nem kellene de mostanában eszembe jutott Ildy, holnap egy éve, hogy nem beszélünk. Milyen gyorsan is telik az idő.

Aztán legyen mindenkinek metálban gazdag urániummal és acéllal dúsított terminátor fagylaltokban gazdag élménydús tomboloásosan telő ajándékokban gazdag herce hurcás szubtérdimenzionálishipertérgörbületben átment térgörbületet létrehozó karácsonyt!!^^

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése