2012. január 19., csütörtök

Helyzetjelentés...

Összeszakadt alattam a föld, és megint abba a köztes állapotba kerültem ahová a nagy fordulatok előtt kerülök.
Sikerült a közgáz vizsgám, bár ez még nem hivatalos, míg be nem írja a tanár, de az 51%ot elértem, kicsivel túl is teljesiettem. De a programozás vizsgán már 2x-ra buktam el. Viszont a következő már az utolsó vizsga, de nem is ez a legnagyobb gond, hanem az hogy lehet lehetőségem se lesz a vizsgán részt venni, mivel a vizsga fő limitje betelt. Még reménykedem, hogy valaki leadja.

Esténként mostanában rengeteg időm van gondolkodni, hogy mi is lesz (sajnos már egy ideje nem alszom jól, és sokszor felébredek). Ha nem sikerül a prog esélyem sincs őszesedni év végére a 30 kreditet, tehát bukta. Akkor viszont munkát kell keresni, na de hol? Hiszen sok diplomásnak sincs munkája. Leginkább annak örülnék az egyetemből való kirúgás esetén, ha sikerülne bejutnom a vasútra valamilyen úton módon. De az se biztos, hogy sikerül, akkor meg mi lesz? Nem akarok anyuék nyakán ülni. Rengeteg előnye lenne a munkavállalásnak, már ha összejönne, saját pénz (persze ebből menne a rezsire, mert biztos beleszállnék). Saját pénzből tudnám kicsit segíteni Zsoltit, hogy mégse legyen olyan szűkösen a havi kerete, és elkezdhetnék végre rendesen gyűjteni az álmodozási listámon szereplő dolgokra.
Viszont nem szeretném itt hagyni az eddigi életem. Szeretem Győrt, már az egyetemet is, megszerettem a buszozást, a belváros tömegét, és az itteni barátaimat se szeretném itt hagyni.  És a legfontosabbat, Zsoltit se. Úgy megszoktam, hogy sokat találkozhatunk, együtt eljárunk „bulizni”. (Nálam a bulizni szó egyet jelent a beülünk valahova és beszélgetünk kijelentéssel.) 
Rettentően hiányozni fog ebben biztos vagyok, de az amit mondott kicsit megnyugtat:

„Életem egy a lényeg akár mit is választasz, ha itt hagyod az egyetemet, akkor is szeretni foglak és támogatni bármit is kezdesz bármit is fogsz dolgozni ezt jól jegyezd meg!!!”


Jövő héten eldől mi is lesz az életem következő szakaszában.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése