2012. január 2., hétfő

Újévi fogadalmak

Mindig teszek újévi fogadalmat, csak sokszor nem teljesül. Idén ezeket fogadtam meg, és egy nem publikus dolgot:)
Nézzük csak:


Többet olvasni nem lesz nehéz:)
Többet csókolózni
Mostanában rájöttem ilyen jó a nyelvtudás
Minden napot úgy élvezni, mint ha az utolsó lenne
Gyönyörűnek érezni magam a bőrömben
Megtalálni Önmagam
Ideje lenne végre nőként öltözni, vége a fiús korszaknak
Minden részét megfogom nézni, és más sorozatoknak is
Ideje lenne már változtatni rajta, bár most már vörös, de ugyanolyan fazonú
Hátha sikerül idén erősebb embernek lennem
Jó is lenne, remélem Ő is ugyanannyira szeretné
Annyira zavar a matek, az hogy 1 ponttal csúsztam le, idén sikerülni fog!
Jobban élvezni az életet
Elmondani neki, hogy mennyire szeretem
Átmenni a vizsgákon, ha nem is minden de a legtöbbön
Jó lenne fogyni, és elérni egy ideális testsúlyt
Megtanulni sütni, főzni:)

P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. én is ilyesmiket fogadtam meg:) haj változtatás, önmagam elfogadása, az élet élvezése, stb.:) ha jó sorozatot szeretnél, akkor ajánlom az Internátust. nagyon izgalmas, durva a sztorija mert van valóságalapja, de van benne kis szerelem is meg természetfeletti dolgok:)

    VálaszTörlés
  2. Remélem sikerül a fogadalmakat betartani:)
    Hmm vége lesz a vizsgaidőszaknak és meglesem ezt a sorozatot, ismertető alapján jónak tűnik. Köszike az ajánlást:)

    VálaszTörlés