2012. február 14., kedd

Bálint- nap vagy más néven Valentine's Day


Az utóbbi években szerettem meg a Valentin napot, mióta van kivel ünnepelnem.
Bár azt beszéltük meg Zsoltival, hogy nem veszünk semmit egymásnak, mert  nem ez a lényeg, de hát nem is én lennék én ha nem szegném meg ezt a megbeszélést.
Kap egy fogkefét, hogy ne kelljen cipelnie mindig, meg borotva fejet:)
Én a japán szokás szerint, csokit (is) adok, bár nem saját készítésűt, de talán majd egyszer annak is eljön az ideje. Bár 1 hónappal később a Withe Dayen nem kapok fehér csokit viszonzásul, mégis szívesen teszem ezt.
Olyan jó látni azok arcát akik kapnak:)  És vicces látni ahogy Zsolti habzsolja a csokiját^^ Mint egy kisgyerek:)
Idén viszont meglepem egy vacsival:)
Szezámmagos halat sütök neki, petrezselymes krumpli lesz hozzá, meg valami önteten gondolkodom még. Minden félelmem ellenére viszont krémest fogok készíteni. Leszakad a kezem mire felverem a tojásfehérjét, de így jobban esik utána számomra az édesség, mert megdolgoztam érte:) Remélem jól fog sikerülni, és Zsoltinak tetszeni fog a menü. De ha nem tetszik neki akkor így járt megeszem én:)
De most sietek mert lassan indul a buszom a városba, mert az analízis nem marad el a Valentin nap miatt.

Egy kis nap indító zenécske:
"a szerelem első napja sosem jön vissza
könyörület, ez az az erő, amelyet sosem pazarolunk rosszra
egy hegedű, egy író keze
minden olvadó szív a Te dallamodat játssza féltve"

Boldog Valentin napot mindenkinek:)

Ti is szoktatok venni valamit a párotoknak, vagy esetleg annak aki tetszik?:)


P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése