2012. február 4., szombat

A pihenő hét ahogy terveztem és ahogy lett

Ember tervez, mindenki más meg áthúzza a tervét, de most kivételesen nagyon örültem ennek:)
26.án letettem az utolsó vizsgám,és elterveztem a következő egy hetem. Terveim közt szerepelt rengeteg régi könyv újraolvasása, TV nézés(bepótolni hogy Győrben nem tudok), éjszakai kényeztető fürdés (szintén azért mert Győrben nem tudok, ott sajnos nincs kád), az előre megírt bejegyzések legépelése, sorozatbemutató készítése, kicsi barátkozás a Photo Shoppal, és rengeteg alvás. De mint a bejegyzés címe elárulja, nem így lett.

Minden tervem félborítóját Zsoltinak hívják:) Hétfőn délután jött, és nagy örömömre csak péntek délután ment haza. De sajnos az idő relatív, és ebből adódóan számomra hírperűr sebességgel telt el. Hihetetlen hogy minél több időt töltök vele annál jobban szeretem és még 1 év és 7 hónap(jó igazából majd 13.án lesz teljesen 7) után is olyan érdekes dolgokat tudok meg róla. Például hogy a legnagyobb fájdalom számára a szemöldökszedés. Szerintem soha többet rá nem tudom venni arra, hogy a közelébe mehessek szemöldökcsipesznek látszó tárggyal. :) Olyan édesen bír nyafogni és hisztizni, mint egy kisgyerek, de sokszor csak direkte csinálja a kis bohóc. :)
A héten alá vetettem a napi körömápolási rutinomnak, melyet Ő röviden jellemzett: "ez buzis". Nem gond, én azért lelkesen kenegettem a körmöcskéit, és próbáltam sietni vele kicsit, erre beszólt hogy nem úgy kell és lekenegette a saját körmöcskéit:) De vajon honnan tudja pontosan hogy kell csinálni, ha Ő nem csinál ilyet? :)
A hét sztár reggelije a rántotta lett. Hagyma, szalonna(másnap virsli), só, kevéske fűszer, és természetesen tojás. Első nap én csináltam az olaj öntést, leszólt túl sok lett. Szerintem nem, és le se égett semmi, csak a konyharuha sarka(ez valahogy lassan megszokott lesz nálam). Másnap rábíztam mindent, csak szeleteltem, és a tojást készítettem oda neki. Leégette, de annyira hogy a sikavakával (nem tudom mi a rendes neve annak az eszköznek, de könnyen leszedi a kicsit égett dolgokat,és szépen leszedi a festéket is az edényekről) is egy jó 5 percig kellett sikálni. A tanulság ebből pedig az férfire ne bízzunk olyan főzéses feladatot ahol esély van arra hogy elrontson valamit, kivéve ha szakács az illető ,vagy ha előtte kikötöttük hogy Ő mosogat:)
Kiderült az is hogy ha párnaként használom a mellkasát akkor tuti biztos hogy elalszom filmtől, napszaktól és akármilyen kényelmetlen pozíciótól függetlenül. Ha valami bugyuta filmet akar nézni vagy csak azt nem amit én, simán feltudja használni ezt ellenem. Hmm, remélem Ő nem jön rá erre:)
Szóval végül is a B terv remek volt. És nagyon hiányzik az hogy vele fekszem és mellette kelek, és hogy nem lehet velem mindig. Bár hogy Őt idézzem: "Néha kell egy kis szünet". (Persze ezt fülig érő mosollyal közli.)
P.S. I  love you

2 megjegyzés:

  1. Szép bejegyzés, de a szemöldökszedés... hát, persze h fájt:D És most még el is mondtad mindenkinek:( Cuppancs
    UI:Ja és nem olvasom a blogod

    VálaszTörlés
  2. :) Csak a bátorságod mutattam be, hogy bátran tűrted:)
    És ne is olvasd!:)

    VálaszTörlés