2012. április 18., szerda

Az újabb "szobatársam"

Sajnos Ödönke Ricsárdka nemrégiben eltávozott az örök virág mezőkre, ahol  mindig süt a nap és a kellő mennyiségű esőt kapja.
Zsolti azt monda virág gyilkos vagyok, szerintem pedig csak Ödönke volt öngyilkos hajlamú primula. Mindenesetre kijelentette majd jövő Valentin napra kapok egy új virágot. Hát nem gondoltam volna, hogy pont Ő fog nekem egy újat venni, főleg hogy egy Nerium-ot vagyis magyarul Leandert amit már régóta szerettem volna.
Szóval bemutatom Leandert, becenevén Leát:)

Azt mondta hogy meglátta és úgy gondolta hogy örülni fogok neki. Hát tényleg nagyon örültem, bár azért az első kérdésem az volt hozzá, hogy mit tett, amiért így akar kiengesztelni. :)
Mindenesetre most semmit nem bíztam a véletlenre. Gabi barátnőm kifaggattam mi kell a kis Leácskának hogy gyönyörű szép nagy Leácska lehessen. 1994 óta vannak Leanderei szóval ő biztosan ért hozzá.
Meleg időben vizet, és napfényt tanácsolt, télen meg teleltetni kell hűvös helyen és néha ha nagyon száraz a földje akkor egy kis vizet adni neki. Meg mondta hogy szeretni kell a virágot.
Az utolsó résszel nem is lesz gond, mivel nagyon szeretem, s ma reggel már Leandert hallgattunk és ő némán, én meg hangosan énekeltem a dalokat:)
Remélem Ő jól érzi majd magát velem.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése