2012. április 17., kedd

Glamour nap

Én is csatlakoztam azon emberekhez akik rohantak megvenni az Áprilisi Glamour magazint, mivel április 13-tól 15-ig beváltható kupon volt található benne.
Viszont a kuponok fele Győrben nem volt beváltható, és több mint a fele nem az én pénztárcámhoz volt igazítva, hiszen hiába volt a -20% még így is több 10ezret nem adok se egy gatyáért, se egy pólóért, se semmilyen ruhadarabért.
Viszont Zsolti velem ellentétben ad, az ő kiszemeltje egy Mustang cipellő volt. Ezen cipellő keresésével töltöttük az egész péntek délutánunk, egy csomó üzletet végignéztünk mire eldőlt hogy akkor ő lesz az 43as méretben, cirka 17.000  Forintért.

 Ez a gyűrött pofikája nagyon tetszik. Olyan elegáns de mégis sportos, és Zsolti szerint kényelmes is. Felpróbáltam én is, de a lábaim csónakázni tudtak volna benne. Mindenesetre érte nem sajnáltam kiadni a pénzt.
Viszont volt egy szintén Mustang cipő, az anyaga és a színe ugyan ilyen volt, viszont hosszú szárral, bakancs kinézettel. Teljesen beleszerelmesedtem, hiába férfi cipellő. Ha jövőre lesz még pont ilyen egyet tuti beszerzek. A nyári munkámból félreteszek rá, bár tuti Zsolti lábán kötne ki, mert 42-es volt belőle a legkisebb, de annyira jól nézett ki. Ja az ára még szebb volt, 19.000 Forint, szinte ingyen ugye? :D
A cipő keresési hadművelet előtt még volt egy kis időm míg beugrottam a H&M-be és gyors 9000 Forintot ott is hagytam fehérneműkre, de viszont nagyon szépeket letehet találni.
Mivel közel sem sikerült megvennem amit szerettem volna, így szombaton megint bementünk az Árkádba. Zsolti egy szó nélkül kísérgetett végig mindenhol. Viszont a gonoszkodást nem bírta ki, és bevitt az Alexandrába természetesen egy csomó könyvet láttam amit szerettem volna megvenni, és kiderült hogy a Ködszerzet 3. és 4. része is kint van már.  Ezért kicsit haragszom rá, de majd visszakapja.
Egyetlen egy kupont váltottam be, mégpedig  a New Yorkerben erre a cuki kis pingvines felsőre. Rendes áron 3090 be fájt volna, de a kuponnal 2470 Forintért hozhattam el. Végül is a magazin ára visszajött.
Hogy miért pont őt választottam?:) Mert cuki, és a pingvinekről nekem a Linux ugrik be, mert ugye a pingvin a Linux jele, állatkája, logója vagy hogy mondják ezt.
 Volt még egy fajta pingvines, sajnos abból nem volt a méretemben, és a WoW feliratú pólóban sem.
Még egy helyen akartam beváltani a kuponom, de ott megláttam a sor és úgy döntöttem, nekem nem kell az a csat, én nem állok érte fél órát.
A körút végére érve pedig a Deichmannban kötöttünk ki, ahol Zsolti mutatta nekem ezt a cipőt. Szerelem első látásra. Szépen néz ki, és piszok kényelmes. Bár anya leszólta, hogy megint nem nőies. Hát ez van. 6990 Forintba került.
 Későn vettem észre hogy az egyik nyelvét rosszul állítottam be. Elnézést.
Hát ennyi lett volna számomra a Glamour nap. Fehérneműk, cipő, és nadrágok voltak felírva a listámra, hát ezek közül csak a nadrágok nem lettek meg. Egy normális kinézetűt se találtam, és rövid gatyába se volt térd alá érő. Szóval bukta.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése