2012. április 11., szerda

Két keréken árkon-bokron keresztül

Mióta az eszemet tudom szeretek biciklizni. 8 évig biciklivel jártam suliba, és a falun belül mindenhova, de a középsuliba kerüléssel megszűnt a biciklizésre való hajlam.  Most hogy Győr belvárosából kiköltöztünk, Zsolti a fülembe ültette a bogarat, hogy hozzam csak fel a biciklit, járjak be azzal. Sajnos ez gyorsan feledésbe merült, mivel nagyon félek bent a városban a lökött autósoktól. Eddig 2x akartak elütni, egyszer az egyetem előtt a zebrán ráadásul, természetesen az autósnak állt feljebb. De mindegy ez egy másik történet....A jó idő eljöttével Zsolti felvetette az ötletet menjünk biciklizni, és mivel nem vagyok semmi jó elrontója így természetesen belementem. Akkor még nem tudtam mire vállalkozom.
Az első biciklis nap egy szeles kedd délutánra esett. Utána jó 2 hétig nyelni nem tudtam ugyanis a hidegben megfáztam, és egy szép kis mandula gyulladást is összeszedtem.

Második alkalomra már egy sokkal szebb napos szintén kedd délutánt választottunk. És mesés volt. Igaz hogy Zsolti minden kanyarban és kereszteződésben várt rám, de én nem vagyok a kapkodás híve csak szépen lassan. A szívem már a torkomba dobogott és a tüdőm majd ki köptem mire leértünk egy szép kis helyre a Duna mellett.  Volt ott pár kacsa is, meg békák. Meg találtam egy nagyon jól kinéző kis botocskát, természetesen nem tudtam megállni hogy ne pacsáljak vele a vízben. Hogy Zsolti szavait idézzem, bár biztos nem így mondta  a lényege ugyan az:  a gyerek egy bottal és egy kis vízzel is eljátszik.  Ő egy tutajt készített fából, meg az ott talált damilból, de sajnos arról kép nem készült:(
Ez a táv körülbelül 10 kilométer volt, az albérlettől a partig és vissza.

Harmadik túranappal kapcsolatban Zsolti annyit közölt, hogy Zámolyig  megyünk biciklizni. Aham, ez volt a fél igazság. Az idő tökéletes volt, a kabát se kellett. A kedvem viszont hamar elborult, mivel az út egy murvás, kavicsos, süppedős, egyáltalán nem biciklizésre tervezett terep volt, végül is a töltés teteje volt az "út".  De mit volt mit tenni, nem akartam feladni, így hát nekiláttam a végeláthatatlan útnak, és próbáltam Zsolti nyomába maradni. Szerencsére látta rajtam hogy a halálomon járok, így sok pihenőt iktatott be.
Zsolti buksija a képen:)
 Ahogy Győrújfaluhoz érünk a töltés mellett van egy kis pihenő, sajnos erről nem készült kép, de a nap buta kérdése itt csattant el. Ugyanis egy fáradt pillanatomba, megkérdeztem hogy mit keres itt egy buszmegálló. Zsolti rám nézett azzal a "nem is te lennél ha nem tettél fel volna egy ilyen buta kérdést" nézésével és vigyorgott, majd közölte hogy ez egy pihenőhely, és hogy itt egy busz se fordul meg. Pedig reménykedtem...:)
Végül csak kiértünk Zámolyba ahonnan pedig rendes bicikliút vezetett Győrig. De mivel drága párom az út során megígérte, hogy ha találunk egy kocsmát, akkor meghív egy almalére így hát Győrújfaluban az utunk meglát kicsit.
Zsolti:"Nézd ott egy parkoló tábla, kis faluban a parkoló meg egyenlő a kocsmával." És igaza volt:)
 Az életmentő italok, mondjuk azt sajnálom, hogy alig néhány helyen lehet kapni korsó almalét:( Itt például nem, nem gondolnak szegény emberekre akik nem isznak alkoholt (na jó esetemben csak alkalmakkor).
 Sör cigi nélkül nem az igazi, mondá a férfi. Bár söröznie se szabadott volna, mert ha a rendőr szondáztatja akkor bizony fizet. De ez már csak a végén jutott eszünkbe.
Mikor visszaértünk Győrbe alig tudtam elhinni hogy bizony 24 kilométert tettünk meg. Legalábbis Zsolti kilométer számláló szerkentyűje szerint. Igaz hogy ha hozzá mondom, hogy 4 óra alatt az úgy már nem igazán mondható gyorsnak, de azért, voltak pihenők, meg az életmentő italok elfogyasztása is időbe került, így 1,5 órát levonnék belőle, tehát akkor 2,5 óra alatt tettük volna meg egybe a távot, amibe én biztos bele haltam volna. 
Mindenesetre büszke vagyok magamra, hogy kibírtam egy nagyon pici nyafogással, és már várom hogy mikor szelhetem az utat a kerékpárommal, meg persze a párommal, nélküle nem teszem ki a kerekem se a házból.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése