2012. április 22., vasárnap

Rém rendetlen család - Complete Savage



Megint egy szituációs komédia került a kezembe. Ígérem keresek más stílusú sorozatot is, de egyszerűen ezt nem tudtam kihagyni.
Miért is erre esett a választásom? Mert 6 férfi áll a történet középpontjában. Az apuka és 5 rosszcsont fia. Úgy éreztem hogy ebből csak jó sülhet ki is így is lett.

A története röviden arról szól hogy az anya lelépett, a fiúk pedig minden házvezetőt kiakasztottak akit eddig az apjuk felvett. Ám de egy szép napon apuci bekeményít és a fiúkat megpróbálja rendre és fegyelemre nevelni.  Több kevesebb sikerrel, inkább kevesebbel :)
A Savege család fejét Nicknek hívják. Tűzoltóként dolgozik, és próbálkozik a gyermekei jó útra térítésével.
Nézzük a fiúkat a legidősebbtől kezdve és elfelé haladva:
Chris számomra a tipikus buta focista képét jeleníti meg.
Jack a szépfiú, talán Ő az aki a leginkább az apja szabályai ellen akar tenni.
Sam az okostojás, a kis aranyos dédelgetni való fiúcska, akinek a szíve a szomszéd lányért dobog.
Kyle a kis agresszív csemete, aki minden csínyben benne van.
T.J. okos fiú, általában Ő találja ki a legjobb ötleteket.
Remélem ténylegesen így vannak kor szerint. Ha tévedtem akkor elnézést. Akit még fontos megemlíteni az Nick testvére Jimmy, aki sokszor feltűnik a részekben.
A színészek egytől egyik jó alakítást nyújtanak. Mel Gibson is szerepel 3 részben, ami nekem nem szimpatikus, mivel ő volt a rendező is. Sőt Kaley Cuoco (The Big Bang Theory) is játszik benne az utolsó részben.
Sajnos csak egy évad van belőle, legalábbis én többet nem találtam.  Nagyon kár érte mert egy ilyen ütős szitkomot megérte volna folytatni.

Ajánlom mindenkinek aki szereti a műfajt, és azoknak akik látni szeretnék a testvéri szeretet ezen formáját. Vagy csak egy jót szeretnének nevetni.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése