2012. április 13., péntek

TAG

Ezt a TAG-et Rami blogján láttam (itt), és úgy gondoltam, kitöltöm én is.

1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Nadrágos. Van egy darab szoknyám, de az is a földig ér, valahogy nemszeretem mutogatni a lábaimat.

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Ezüst kiegészítőket jobban szeretem. Az arany színe nem tetszik.

3. Clutch. Igen vagy nem?
Nem, nem férnek bele az alapvető cuccaim. Azok nélkül pedig nem vagyok hajlandó elindulni. Szóval nem.

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?

Nincsen, mindig oda megyek ami éppen a közelben van.

5.
Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Nekem nem jönnek be.

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Imádom, mindig apa jut a koptatott farmerról az eszembe. Mert munka közben mindig úgy dörzsöli ki meg szakítja el, hogy úgy néz ki, mit, amit a boltban veszek.

7. Neon vagy pasztell?
Neon csak körömlakkban, inkább pasztell.

8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?
Én a kevés, de drágább örök darabokra adom le a voksom. Van pár bizsum is, de ritkán hordom őket, viszont az ezüst karkötőm minden nap hordom.

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Saját elborult stílusomat követem, mely folyamatosan változik. Nagyon hangulatfüggő.

10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány  minden színe megtalálható a szekrényedben?
Naturális árnyalatú darabjaimat dobom fel színes dolgokkal, néha. De inkább a sötét színeket hordom.

+1: A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Inkább az öltözékhez sminkelek.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése