2012. április 20., péntek

A vicces haj baj:)

Mikor Zsolti nálam alszik, akkor néha másnap reggel fúj egyet a parfümjéből a kispárnámra. Természetesen ilyenkor mindig összehajtom, és jól elrejtem a paplan és a nagypárna közé, hogy jó illata legyen az ágyneműnek. Persze ilyenkor jut eszembe hogy upsz hajat kellene mosni.
Persze ezzel nem lenne semmi gond, ha nem felejteném el mindig, hogy a hajam beszívja a parfüm illatát. De annyira hogy még 2 nappal utána is érzem.
A buszon azt gondoltam biztos a mellettem ülő férfi is azt a parfümöt használja, de a vonaton már furcsa volt mivel egyedül ültem az egész fülkében. Megszagoltam a hajam és nevető görcsben törtem ki.  Ugyanis az én hajam árasztotta eme kellemes illatot.
Kíváncsi vagyok vajon a  körülöttem levők mit gondolhattak, a hajam férfi parfüm illatát ontja közben meg a saját parfümömmel is befújtam magam. Kár hogy a sajátom annyira megszoktam hogy fel se tűnik már. :(

P.S. I love you

1 megjegyzés: