2012. május 22., kedd

Az a fránya Youtube reklám

Nincs bajom a reklámokkal, abban az esetben ha nem tolakodóan teszik az ember elé. De a Youtube nem így tette, hanem majdnem minden 2. videója után bevág egyet ami valljuk be nem éppen a legjobb élmény mikor a kedvenc összeállításunk közepén bevágódik egy ilyen.
Minap a kedvenc listámat hallgattam, ütős számok tömkelege, majd a 8. főbűn bömbölt a hangszóróból piszok hangosan, és egyszer csak egy tütüm reklám hogy a babáknak a székre mászás....
Sokat törtem a fejem hogy is lehetne ezt a gonosz, tolakodó reklámot kiirtani, s végül Bandi egy kocsikázás alkalmával megemlítette a progika nevét Adblock. Hát igen infós vagyok mégse jutott eszembe ilyen egyértelmű néven keresni.
Eddig nagyon jól bevált, nincs többé tolakodó reklám, csak a zene felhőtlen élvezete.
Chromhoz és Firefoxhoz is létezik ez a kiegészítő:)

Remélem tudtam valakinek segíteni aki hasonló gondokkal küzd.


P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Engem is nagyon szoktak idegesíteni a reklámok, majd megnézem magamnak ezt a kis progit, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit:) Remélem neked is beválik majd:)

    VálaszTörlés