2012. május 2., szerda

Helyzetjelentés

Hát megint eljött az ideje a vizsgáknak. Pedig mint ha tegnap lettek volna az előzők. Már most ideges vagyok miattuk, nem bírom én ezt a megterhelést. Hónapokig semmi para utána meg egyszerűen se alvás se élet, és máson se jár az agyam mint hogy mi lesz ha kibukik. Mert középsuliba mi történt? Semmi, kezdhetted előröl az évet. De itt ezzel szemben kivagy csapva, és viszlát.
Rettentően bizonyítani akarok, de nem igazán tudom, hogy sikerül e, vagy hogy egyáltalán elérhető célokat fektettem le magam elé. Mindenesetre megfogadtam hogy ha sikerül a 30 kreditet összeszedni akkor megajándékozom magam a Ködszerzet 3. és 4. részével. Szóval nagy a tét, hajtani kell.
Ebből kifolyólag nem igen lesznek mostanában bejegyzések. 1-2 van előre időzítve, ha a kedves blogger nem felejti el kirakni akkor azok kikerülnek. A vizsgák után viszont nekilátok a posztok legépelésének, mert van pár készen. És találtam pár nem szitkom műfajú sorozatot is, ezekről is készülnek a beszámolók.

P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Van egy ajándékom Neked :)
    http://avianarahl.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award-dij.html

    VálaszTörlés