2012. május 13., vasárnap

A sokadik Rólam TAG:)

Régen volt már TAG:)

Hol, és kinek fogtad utoljára a kezét?
Zsoltinak, mikor átjött hozzám.

Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Kétlem. Szerintem az elsők közt halnék éhen.

Bealszol a tévé előtt?
Igen, általában csak ezért nézek TVt.

Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Néha, de ki nem?^^

Nyertél már valaha betűző versenyt?
Nem, de nálunk ilyen dolog nem is volt szokás annak idején.

Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Rengeteg volt, de egyet nem tudok kiemelni és nem is akarok.



Gyorsan gépelsz?
Ha muszáj, akkor igen, de sajnos olyankor sokszor félregépelek.

Félsz a sötétben?
Már nem.

Most van valaki, aki tetszik?
Igen:)

Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Végül is közös megegyezés volt, hogy legyen vége. Én úgy éreztem nem foglalkozik velem, és túlságosan is magába fordul. Az Ő véleményét nem tudom.

Nyertél már lottón?
Nem, de jó lenne:)

Most iszol valamit?
Igen, teát.

Okosnak tartod magad?
Egyáltalán nem.

Ettél valaha bogarat? Szándékosan?
Szándékosan soha, biciklizés közben rengeteget, pedig mondták hogy ne beszéljek :$

Most van valaki, aki hiányzik?
Igen.

Mit kérsz karácsonyra?
Nem tudom, a karácsony még nagyon messze van.

Ismered a muffinembert?
Nem.

Beszélsz álmodban?
Én nem hallom hogy beszélnék, de apu és a párom azt mondta hogy igen.

Emlékszel az első csókodra?
Igen sajnos, és bánom, hogy egy olyan bunkó f*sz pasi lopta el az első csókom.

Reptettél valaha sárkányt?
Nem hiszem.

Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Még általános iskolába volt egy ilyen lehetőség, és akkor. Hátrafelé meg is tanultam úszni azzal a szivaccsal bár előre felé kellett volna ^^

Kábé hány ember száma van a mobilodban?
18 szám, ebből 2 már nem érvényes telefonszám, de az emlék miatt nem szeretném kitörölni.

Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Igen, bár nem tudom hol tudna élni mert a társasház lakói nem örülnének neki szerintem.

Mik a terveid holnapra?
Tanulás, és takarítás.

Mit csináltál múlt hétvégén?
Zsolti öccsének a ballagásán voltam. 

Most hiányzik a suli?
Nem, főleg hogy vizsgaidőszak lesz holnaptól.

Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Nemrég :$

Szeretsz szingli lenni?
Nem vagyok az, de a szingliségnek is megvannak az előnyei, csak nem számomra:)

Szereted a szobádat?
Igen, bár egy kicsi átalakítás nem ártana neki.

Ki a hősöd?
Az Én hősöm^^ Zsolti :D

Lógtál valaha a suliból?
Persze, az utolsó középiskolás évemben mindig csak 5 órám volt, kivéve, ha az osztályfőnökkel volt 6., 7. vagy 8. órám.

Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Főzök valami finom vacsorát estére.

Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Szerintem egyértelmű a válasz, Zsoltival.

Ettél valaha kutyakaját?
Csak egyszer, mert kíváncsi voltam az izére :$

Szereted a ham&eggs-et?
Sonka és tojás? Ohh jöhet bármikor.

Mi az a négy dolog, ami mindig nálad van?
Kulcsok, pénztárca, telefon, fésü.

Van valamilyen sebhelyed?
Van egy a jobb csuklómnál, de már nem emlékszem hol szereztem. Meg egy égési heg a jobb karomon, amit az első krémesem készítésekor szereztem. (Sütöttem ki a lapot, és valahogy úgy elbénáztam a kivételét, hogy választhattam vagy a karommal megtámasztom a tepsit, vagy a földön landol. Az előbbit választottam.) De nagyon tetszik a heg, de már kezd nagyon halvány lenni:(

Szereted az akciót, a pörgést?
Filmben igen, az életemben nem.

Mi a legnagyobb titkod?
Ha elmondanám, már nem lenne titok. Amúgy igen van és eléggé nagy, csak pár ember tudja.

Milyen gyakran telefonálsz?
Ritkán.

Hiszel a szerelemben?
Igen.

Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Szerintem mindenkinek van ilyen, de sajnos azt még megvenni se tudom, soha nem lesz annyi pénzem. 

Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban?
Ha csak futó pillantást vetek a pasira akkor arcot nézek. De ha közelemben van, és jobban szemügyre vehetem, akkor először a kezeit nézem meg. Annyi minden kiderül egy ember kezeit nézve. Aztán az arcot nézem. Mást nem szoktam megbámulni a srácokon. Na jó félmeztelen pasikon igen, de na szóval^^

Kit öleltél meg utoljára?
Anyum és apum az állomáson

Jól kijössz a családoddal?
Szerencsémre igen, csak néha apuval vannak összetüzéseink.

Hol van a mobilod?
A táskámban.

Mit ettél utoljára?
Tükörtojást hagymával és szalonnával^^

Mi a kedvenc színed?
Fekete.

Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Az Alice csodaországban volt az utolsó.

Most milyen dalt hallgatsz?
Kivételesen nem hallgatok zenét.

Most mire vágysz?
Hogy legyen meg a 30 kreditem:D

Melyik a kedvenc kocsid?
A Mitsubishi Eclipse, a NFSMW alatt teljesen beleszerettem.

Most nézel valamit a tévében?
Nem.

Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Zsoltival
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése