2012. május 7., hétfő

Tell Me About Yourself Award' Díj


Nagyon meglepődtem, és meghatódtam mikor Evelin  írta hogy díjat kaptam tőle.  Nagyon szépen köszönöm, ez egy hatalmas öröm számomra:) Ez a blogom első díja.



Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.


7 dolog rólam:
1. Hadilábon állok a matematika bármely formájával.
2. Kedvenc évszakom az ősz.
3. Sorozat és anime függő vagyok.
4. Szinte minden szabad pillanatomban álmodozom, és képtelenségeken töröm a fejem.
5. Szeretek beszélni, de ha társaságban vagyok alig tudok megszólalni. Ha még esetleg egy új ember is van a társaságban akkor a hangom se lehet hallani.
6. Nem szeretem a sört és a bort sem.
7. Rajongok a BJDkért, de sajnos még egy sincs a tulajdonomban.

Próbáltam olyan bloggereknek továbbadni akik még nem kaptak. De remélem aki már egyszer kapott az sem haragszik meg még egy darabért:)



Sajnos mindenkinek nem lehet adni akiket követek és olvasok, de remélem hogy akik kaptak örülnek neki. És további sok sikert a munkájukhoz:)

P.S. I love you

9 megjegyzés: