2012. június 8., péntek

Ami elvileg a visszatérő bejegyzés lett volna

Úgy terveztem hogy a hosszabb szünet után egy gyors statisztikával indítok, de természetesen  nem én lennék ha ez sikerült volna. Gépeltem a félig előre megírt bejegyzést és a mentés helyett a Közzététel gombocskára sikerült kattintanom. Szóval az lett a visszatérő bejegyzés. És büszke vagyok magamra mert nem szitkom egyik sorozat se:) Na de ez most jelenleg nem lényeg.
Mikor május 2.án megírtam a helyzetjelentős bejegyzésem akkor  körülbelül olyan 6800 oldalmegjelenítésnél járhatott a számláló. Közben mikor feljöttem nézegettem hogy ez egyre inkább csúszik feljebb annak ellenére hogy nagyon poszt nem volt.
Tehát vagy piszkosul tetszett mindenkinek hogy nem írok, vagy van egy két ember aki azért lelkesen nézegette van e valami új:) Most itt tartunk: (06.07. 23:45)
Megnéztem hogy a bejegyzéseknél melyik vezet, és hát meglepődtem:) Nem gondoltam volna hogy a Top5 legszexibb férfi és a Top10 Animés pasik benne lesz az ötben. Nem tudom örüljek e neki, vagy sem.
Aminek viszont nagyon örülök hogy a Sailor Moon a 2. helyezett, a Már megint Malcolm pedig a 4. Ez a két poszt a kedvenceim közt van (meg a Rém rendetlen család is, de az más kérdés).
Köszönöm szépen mindenkink, aki olvassa a blogom, és annak is aki csak a véletlen folytán keveredett ide:)

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése