2012. június 20., szerda

A fűvel való első találkozásom

A cím kicsit félreérthető, nekem az jutott róla eszembe, hogy valaki előszőr esett el benne, vagy először vágta a füvet vagy valami ilyesmi, és nem az amiről maga a bejegyzés szól.
Aki ismer az tudja jól, hogy Én mindentől betudok pánikolni. Nem kell hozzá sok tényező elég egy nagy tömeg (szerencsére ez már kicsit javult, már nem vagyok rosszul ha az egyetemen be kell ülnöm egy hatalmas előadóterembe, és a bevásárlóközpontokat is jól bírom), bogarak, pókok, és a mellettem rosszul lévő emberek látványa, vagy annak tudata hogy valaki szenved a közelembe(testileg).
A tegnapi este úgy indult hogy lemegyünk a Duna partra beszélgetni meg iszogatni. Örültem, mert szeretek velük lenni, és tegnap előtt este is olyan jót szórakoztunk (olyan jól 1000 Forintból még soha nem szórakoztam, és alkoholt egy cseppet nem ittam).. Na szóval gondoltam megint egy olyan este lesz.
Jött velünk egy új fiú, vagyis számomra új, a fiúk már ismerték egymást. Mikinek hívták, nagyon helyes, diplomás, teljes állásban dolgozó ifjú férfi. Nagyon szimpatikusnak tűnt.
Az unalmas részeket átugorva, az volt a lényeg, hogy jött 3 ifjú akik kértek egy cigit tőle, meg a cigarettásdobozból a papírt ami ott van benne magába a dobozba(nem tudom van e annak rendes neve). Ö a fiúkról még annyit had említsek meg, hogy 1 nem köszönt, a másik le fiúzott, a 3. meg csak azért vett észre mert végig jött kezet fogni, na de nem ez a lényeg. Hanem kérdezték hogy egyetemisták vagyunk e, és nem tudom melyik fiú visszakérdezett, hogy és ti? Erre mi volt a gyerek válasza? Hogy ők vállalkozok, színesfémkereskedők.... Azért legalább az önkritika megvan.
Szóval ott csavartak egy füves cigit hálából azért mert kaptak egy szál cigit. Amint leesett hogy mi a francra készülnek, már fordultam Zsoltihoz, hogy ugye te nem, megígérted hogy előttem nem. Mondta hogy nem, mert idegenekéből nemfog, és azt se tudja mi van benne meg hogy van keverve. Peti se fogadta el. Bandi meg Én pedig jó gyerekek vagyunk, nem élünk ilyennel tehát mise.
Miki körülbelül 2-3 slukkot szívott, aztán elment a 3 számomra nagyon ellenszenves emberke. Az elején még röhögött, és mondta hogy forog vele a világ, aztán jött a fekete leves. Nagyon is rosszul lett, hányt, de mindent ki a gyomrából, még azt is ami nem volt benne. Ekkor Zsolti mondta hogy ne csodálkozzon azt mondták hogy 0,8 volt benne. Na itt pillogtam és felvilágosítottak hogy 1 grammot szoktak általában venni és azt osztják több cigire, és hogy a 0,8 az nagyon sok.
Én nagyon be megijedtem és rám is tört a pánik. A szívem gyorsan kalapált, elkezdtem izzadni, nagyon bizonytalan voltam, féltem, nem tudtam hogy is kellene cselekednem, és nekiálltam dülöngélni előre hátra. Magát ezeket a tüneteket is utálom, mert az az érzés mikor érzem hogy ver egyre gyorsabban a szívem azt ki nem állhatom. Még az a jó hogy a Peti és a Zsolti tudták/ sejtették mit kell csinálni. Lefektették fejét oldalra fordították és hoztak neki vizet.
Nagyon féltem, mi van ha a hányás közbeni erőlködésből kifolyólag megpattan egy ér az agyában? Mi van ha félrenyeli a gyomortartalmát, és megfullad, mi van ha még rosszabbul lesz, eszméletét veszti vagy hirtelen megáll a légzése. Csak ezek pörögtek a fejembe, próbáltam leplezni, de csak nagyobb hülyeségek szaladtak ki a számon mint eddig.
Aztán végül belegondoltam hogy a Zsolti is szokott így kinézni csak Ő a piától, de mivel előttem nem füvezik, így kitudja milyen állapotban lehetett már. Hiába mondja hogy kérdezzem meg a Banditól, az Ő barátja jó hogy falazik neki.. És még a könnyem is potyogott mikor ebbe belegondoltam hogy bizony Ő is szenved így sokszor. És tudom hogy a saját hibája úgy kell neki ha ennyire hülye, de annyira szeretem hogy meg akarom védeni Önmagától. Pedig tudom hogy nem lehet, nem tehetem és jogom sincs hozzá. De egy részről féltem, más részről pedig nem értem.
Nem értem mi a jó a füves cigiben, meg ide kapcsolva a túlzott alkoholfogyasztásban sem. Lehet hogy túl maradi vagyok de nem értem mi a jó abban hogy segg részegre isszák magukat az emberek, azt se tudják mit csináltak, de másnap büszkén mondják hogy olyan jót buliztunk hogy semmire nem emlékszem. Meg hogy széthányja az agyát, minek önt akkor magába annyit? Pénzpazarlás megissza aztán kidobja... Akkor igyon kevesebbet és ne pazaroljon...
Akiket eddig kérdeztem azok azt mondták azért füveznek vagy cigiznek, mert hogy jól érzik magukat tőle, felszabadulnak, feloldódnak, elfelejtik a gondjaikat, és hogy euforikus érzés. Hát a jól érzéshez nekem nem kell pia se cigi, jó társaság kell semmi más. Gond felejtés? Attól hogy ideig óráig nem emlékszik rá attól még ugyan úgy ott van, hiába söpri az asztal alá. Inkább oldja meg, mondjuk ha annyi esze van hogy inkább alkoholhoz/szerekhez nyúl akkor már rég mindegy neki mert egy gyenge, jellemtelen ember az ilyen. Euforikus érzés? Szerezzenek barátnőt és nem részletezem mit csináljanak, szerintem annál euforikusabb érzés nem létezik. Feloldódás? Várjanak türelemmel majd megszokják a társaságot és betudnak kapcsolódni, az első pár összejövetelkor nekem se jött ki egy szó se a torkomon.
Most igazából ha megkérdeznék hogy a Zsoltiról mit gondolok azok után hogy Ő cigizik, alkoholt fogyaszt, és füvezik is, nagy bajban lennék. Mert Őt ismerem és nem tartom gyenge, jellemtelen embernek, pont az ellentéte. Őt inkább csak megérteni nem tudom. És nem értem meg az érveit se, mert én csak magam tudom felhozni ellenpéldának, nem dohányzom (régen körülbelül egy évig dohányoztam), nagyon ritkán iszom alkoholt, akkor se sokat, és nem élek semmilyen szerrel, tehát ha mondhatom ténylegesen káros szenvedélyem nincs. Mégis számomra nagyon jó életet élek, tény hogy nem bulizok, nem vagyok a társaság középpontja és inkább itthon csinálok valamit mint hogy emberek közé menjek, de nem kell semmi se ahhoz hogy jól érezzem magam.
Gondolom mások számára az én életem elfogadhatatlan és unalmas, de számomra meg ez az.
Mindenesetre remélem még megyünk valahova a nagyon szűk csapattal, mert nem szeretném, hogy ez legyen az utolsó közös élményem velük.

P.S. I love you



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése