2012. június 7., csütörtök

Sorozatszemle: Girls és a Teen Wolf

Nemrégiben a TV csatornák között barangolva belefutottam 2 számomra új sorozatba. Mondhatom hogy régiek, de magyar szinkronosan még csak most adták le az első részeket szóval számomra újak:)
Nagyon ígéretesnek hangzott mind a kettő sorozat, de túl sokat vártam tőlük úgy látszik.

Kezdjük az agyon ajnározott Girls/Csajok című sorozattal.
Az trailer alapján nagyon tetszett. 4 átlagos csajsziról szól akik a 20as éveik elején járnak, és az élet nagy gondjain próbálják átverekedni magukat. Munka, pénz, barátok és természetesen a pasik.
A sorozat nagyon jól indul, el is hiszem hogy ez megeshet a való életben. Mondjuk talán  többi is, de az a sex jelenet azzal a hát hogy is mondjam szépen, nem cuki (nyomorék már bocsánat) sráccal nálam elérte a  "jó hagyjuk ez nem nekem való" titulust. Több szenvedély van 1 kocka csokiba, mint a két szereplő közt.
Na mindegy, utána már nem is igazán figyeltem a sorozatra, nálam elkaszálta magát.
Kinek ajánlom? Mindenkinek aki szereti a csajos sorozatokat. Azoknak viszont akik nem lelkesednek az érzelmek nélkül együtt töltött éjszakért, ők az első részt hagyják ki. A többi részről nem tudok nyilatkozni, nem fogom megnézni.


Következzen a második kiszemelt a Teen Wolf.
Nagy örömmel ültem le a sorozat elé, mondván  biztos lesz olyan jó mint a Vampire Diaries, hát nem még a közelébe se ér. Mondhatom a vámpír/vérfarkas témába ez az első amiben rettenetesen csalódtam.
Adott egy srác Scott, természetesen lúzer mert hát a séma megköveteli. Természetesen van egy dilis barátja( nekem nagyon szimpatikus), aki belerángatja a bajba. Hullát keresnek az erdőbe, a haverja lebukik, ő meg egyedül marad a sötét erdőben. Megtámadják a rettentő béna grafikával betett szarvasok, mikor megláttam már nem is voltam rá kíváncsi hogy is fog kinézni a vérfarkas, mert jóra ezután már nem számítottam. Aztán természetesen jön a csúnya farkaska akit alig egy pillanatra látunk mert amúgy csak preimer plánba mutatják Scott fejét, nehogy lássunk is valamit a lényegből. Viszont a következő jelenetnél, mikor felhúzza a szakadásmentes pólóját és pulcsiját, ami alatt termesztésen ott van egy fogsor nyom (ami számomra inkább hasonlít egy emberi fogsor által harapott sebre mint egy farkaséra) én röhögésbe törtem ki. Sajnálom de nekem ez túl ütött mindenen, az amimékben már megszoktam hogy a legtöbb karakternek a ruhája nem szakad vagy koszolódik, na de azért ez már itt sok volt. Természetesen a harapás következménye képpen kiélesednek az érzékszervei, és valami szerintük vérfarkas szerűséggé, szerintem csak egy viccé tud változni.

A gagyiság netovábbja, ez hol vérfarkas?-.-
Hova tűntek az igazi vérfarkasok? Itt gondolok a Vámpír a vérfarkas és a szellem című sorozatban megismert igazi vérfarkasokra, vagy mondjuk az Alkonyatos farkasokra, vagy a Harry Potterben látottakra, vagy a True Bloodosokra, vagy a Vampire Diaries farkasaira. Netán a globális felmelegedés miatt elhagyták a bundájukat? Akkor is egy szót kíván a sorozat, gagyiiii.
Még mielőtt befejezem, említést kell tennem még két karakterről. Az egyik Derek, a csúnya farkas aki megharapta főhősünket, aki talán az egyetlen helyes pasi a sorozatban, és mellesleg csak nekem nagyon Jackobos(Alkonyat)?
A másik karakter aki megmentette a szememben a sorozatot és miatt nem dobom a süllyesztőbe azonnal, az J.R.Bourne (Martouf, Csillagkapu).
Az első rész 35. percében hatalmas éljenzés tört ki belőlem, végre egy igazi színész. Természetesen ha azt nézzük hogy a farkasok és barátaik a jók, akkor nekem már megint sikerült a negatív karaktereknek szurkolnom.  Őszintén megmondom, szurkoltam hogy ölje meg vagy sebesítse meg még jobban Scottot, de hát  akkor gyorsan vége lett volna a sorozatnak. Ezt biztosan csak addig nézem míg  játszik benne.

Kinek ajánlom a Teen Wolfot? J.R. Bourne rajongóknak, amúgy senki másnak.

P.S. I love you

7 megjegyzés:

  1. Pedig gondolkodtam rajta, hogy elkezdem nézni a sorozatot, de mostmár kétszer is meggondolom, hogy belekezdek-e! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy próbát megér, lehet hogy neked tetszeni fog:)

      Törlés
    2. nagyon jó sorozat...az 1.évad ténylég nagyon f*s de most megy a 4.széria és nagyon izgalmas, mindig megsirat :D

      Törlés
    3. TW-rol irtam :)

      Törlés
  2. Egy nem tudom te hogy nezted meg ezt a sorozatot! ugyanis nem Derek az aki megharapta Scottot, de nem is ez a lényeg! látva h mennyire nem vagy otthon ebben a témában nem kéne igy lehordani! akinek egy kis érzéke is van a johoz az végig nézi ugyanis egyik sorozat sem indul el rögtön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Ha néztél volna dátumot,és elolvasod amit írtam, akkor tudhatnád, hogy körülbelül 2 részt fed le ez a kis szösszenet. Akkor még senki sem tudod Peter Hale létezéséről. És ahhoz még mindig tartom magam, hogy k*va szar kezdés volt. És az első évad se volt valami nagy röptű. A 2. évad jó volt, a 3. évad most szuper.
      Örülök, hogy neked van érzéked a jóhoz, ezután is kamatoztasd.

      Üdvözlettel: Az aki nem ért hozzá, de mellékesen folyamatosan nézi a sorozatot.

      Törlés
    2. jo az 1 evad nem volt jo ...sot, de a 4.evad izgalmas nagyon , erdemes megnezni :)

      Törlés