2012. június 24., vasárnap

TAG, mert már régen volt

Nemrég láttam meg Zsófinál, és annyira megtetszett hogy gondoltam kitöltöm én is:)

1. Kiről lettél elnevezve?
Nem tudok róla hogy valakit is a Viktória névvel kínoztak a családba. Apum akarta ezt a nevet, Ő választotta.

2. Mikor sírtál utoljára?
Ma mikor a Zsolti ajándékát készítettem az évfordulónkra.

3. Vannak gyerekeid?
Még nincsenek, de nagyon szeretnék majd ha eljön az ideje.

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál önmagaddal?
Hát megpróbálnám, de nem erőltetném.

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Csak próbálkozok az lenni, sajnos nem mindig sikerül.

6. Bungee- jumpingolnál?
Hát jó lenne kipróbálni, de túl sok érv szól ellene.

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Imádom a Nesquik-et. De tej nélkül ropogtatni is szeretem.

8. Mi az első dolog amit megnézel/feltűnik a másikon?
Pasikon, először az arc és a kéz amit megnézek. Nőket meg csak akkor nézek meg ha a fiúkkal vagyok, akkor is csak azért hogy rájöjjek mi nem tetszik benne nekik. Bár sokszor nem sikerül rájönnöm.

9. Milyen színű a szemed?
Kékes zöldes szürkés. Mindig másmilyen ahogy én észrevettem.

10. Ijesztő filmek, vagy happy end?
Én inkább a happy endre szavazok. Bár a kedvencek temetője akkor is nagy favorit még.

11. Kedvenc illatok?
Szeretem a virágok illatát, a Zsolti parfümének illatát (nem tudom mi a neve hirtelen), a saját parfümöm illatát (Mexx Fly Light), és szeretem a frissen főtt/ sült ételek illatát is, de a legnagyobb kedvencem az eső illata.

12. Nyár vagy tél?
Tél. Akkor jobban fel lehet öltözni, és a hideget jobban viselem mint a meleget.

13. Számítógép vagy televízió?
Számítógép. Azon lehet TV-t is nézni szóval minden egyben van benne,

14. Mi volt a legtávolabbi hely ahova eljutottál?
Magyarország területét még nem léptem át.  Így hát az országon belül: Sárospatak, Győr, Nagykanizsa.

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Nem tudok róla.

16.  Hol születtél?
Székesfehérváron.

17. Milyen hobbijaid vannak?
Számítógépezés, a családom idegesítése :D , olvasás, és most szeretnék megtanulni kötni is.

18. Van háziállatod?
Igen, egy kiskutyusom. Nokedli névre hallgat, kis tacsi keverék.

19. Kedvenc filmek?
Rengeteg van, egyet nem tudnék felsorolni. De nagyon szeretem a Star Wars-t (4-5-6), a 2009-es Star Trek filmet,  Die Hard filmeket, Gattaca, Fogadom, Kedvencek temetője 1-2, Én és a hercegem 1, Kutyák és macskák 1-2,  Ufók a padláson,  Szeretettel Párizsból, Bud Spencer és Terence Hill filmek, és a többi.

20. Van testvéred?
Sajnos nincs. Pedig egy ikertestvérnek nagyon örülnék a mai fejemmel. Bár anyu tuti megőszült volna teljesen akkor mellettünk.

21. Mi leszel ha nagy leszel?
Felnőtt. Amúgy már óvodás korom óta vasutas szeretnék lenni. Remélem eme álmomat sikerül is megvalósítani.


P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése