2012. július 29., vasárnap

A 2. évfordulonk

Péntek 13.-án voltunk 2 évesek. El sem hiszem. Már kicsit régen volt, de csak most tudtunk találkozni.
Anno nem gondoltam a kapcsolatunk elején hogy ennyi ideig együtt maradunk Zsoltival. Azt hittem elmegy egyetemre, és ott majd talál magának csajokat, vagy ha nem is talál elszórakozik velük. Ahhoz pedig egy nő tőle több mint 100 kilométerre nem kell. De nem így lett.
Hogyan is ismertem meg? World of Warcraftoztam már egy ideje és összebarátkoztam egy közös ismerősünkkel, aki átcsalta egy másik szerverről a Zsoltit. Titem és Morfeus néven játszott akkoriban, közös barátunk Árpi pedig megkért hogy vigyázzak rá meg segítsek neki, mert újonc még ezen a szerveren. Ezután rengeteg ideig játszottunk egymás mellett, különösebben nem foglalkozva a másikkal. De az egyik insta (Naxxramas) alkalmával annyira felhúzta az agyamat hogy beolvastam neki. Én heal voltam, Ő tank, és minden mob rajtam volt mert valamelyik haverjával szórakozott inkább tankolás helyett/közben. 
Ekkor kezdtünk el beszélgetni, aztán felvettük egymást MSN-re. Majd felvetette hogy találkozhatnánk. Találkoztunk 2010 július 13. napján ami mellesleg péntek volt, és én belé szerettem első látásra, nem tudom hogy ő belém szeretett e akkor, de az első csók már azon a napon elcsattant.
Eddig mindenki 2-szer visszakérdezett hogy most ez komolyan így volt vagy csak viccelek, mert nem igazán mondható ez a fajta megismerkedés hétköznapinak. Pedig nekem teljesen az. Jó, azt azért ne tegyük hozzá, hogy mind a  ketten férfi karakterrel játszottunk. Na jó az én karakteremről nem állíthatom biztosan hogy férfi, mert van rózsaszín ruhácskája is^^ Na de nem ez a lényeg.
Hogy mit is mondhatok erről az időről? Kevés^^ Na jó a viccet félre téve, rengeteg dolgot tapasztalhattam meg vele és mellette. Voltak hullámvölgyek és hegyek is a kapcsolatunkba, de soha nem bántam meg hogy mellette kötöttem ki.
Úgy éreztem hogy most jöttel az ideje egy személyesebb ajándéknak.
 Rengeteg helyen keresgéltem ötletek után. S ekkor jutott eszembe Levendulalány blogja, amin saját maga által készített kreatív munkáit mutatja meg, és még az elkészítés menetét is megosztja az olvasóival.
Ezen bejegyzés ötleteit felhasználva készültek el az én ajándékaim is.
Hát nem lett egyik se olyan szép mint az eredeti alkotás, de szívem lelkem bennük van. Zsoltinak mondtam is, hogy nem tudok egyenes vonalat húzni, se egyenesen vágni és az egyenes ragasztás se mindig sikerül, szóval nézze el nekem az apró hibákat, a lényeget nézze, és ne csak a külcsínt. Ő erre azt válaszolta, hogy tudja hogy szeretettel készítettem neki, és csak ez számít.
Úgy vetem észre, hogy tetszett neki az ajándék. A dobozkából természetesen húzott, nem bírta ki míg rossz kedve lesz. Egy vicces kis emlékről szóló lapocska került a kezébe, elértem a célom nevetett:) A kuponfüzetecskében található dolgok is tetszettek neki, az masszázs kupont még az nap este fel is használta.
Én mozizást kaptam az évfordulónkra.

 Remélem még sokszor ennyi évfordulónk lesz.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése