2012. július 13., péntek

Big Bang Theory 3.évad

Bár már egy ideje vége van az 5. évadnak is (melyet eléggé lehúztak), én mégis a 3. évadról írnék, melyet most adtak le magyar szinkronnal.
Szintén lehúztak ezt is sokan, mert hogy nem kellene a nőket belekeverni, de szerintem így legalább nem olyan egyhangú, mert egy idő után a 4 állandó szereplő az lett volna.
Ott folytatódik a történet ahol abbamaradt. A fiúk elmentek az Északi Sarkra és éppen hazatérésükkor csöppenünk a történetbe.
Láthatjuk Sheldont körszakállal, szerintem nagyon cukin áll neki. A többiek kicsit viccesek inkább az arcszőrzettel:)


Na de térjünk vissza a történetbe. Leonard és Penny összejönnek, mondjuk ezt már a második évad végén tudni lehetett.  Sheldont olyan jól kitudják akasztani ketten, és sok új vicces helyzet forrásaivá válnak. Nekem nagyon tetszik, hogy végül egymás mellett kötöttek ki, bár az igazat megvallva a Penny és Sheldon fanok között foglalok helyet. De azért Leonard örömének is örülök, megérdemli :)Bár a 3. évad végére szakítanak, de még ki tudja mit hoz a jövő.Penny jóvoltából egy új leányzó lép a képbe, Bernadett. Ő is a Cheesecake Factory-ben dolgozik, és mindemellett még mikrobiológusnak is tanul.  De nem is ez a meglepő hanem hogy beleszeret Howardba.  Az elején nem gondoltam hogy hosszan tartó lesz a kapcsolatuk, de nem árulkodom majd az 5. évadban minden kiderül.


Az évad végén pedig még egy leányzó kerül a képbe, mégpedig egy társkereső segítségével. A hölgyemény neve Amy. És Sheldon társa ként lép a képbe. Ebben az évadban nem sokat láthatunk belőle, de az már abban a 2 pillanatban látszik hogy tisztára olyan mint Sheldon, csak nőben.De szegénynek iszonyatosan pocsék lett a magyar hangja, olyan plázapi*ás lett. Nagyon kár érte.


A 3. évadból a kedvenc részeim:

2. : Tücsköt vadászik Sheldon, Howard és Raj
4. :  Raj kétségbe esetten próbál olyan munkát találni amivel megakadályozhatja hogy kitoloncolják az  országból. Sheldon felajánlja a "segítséget". A közös munka gyönyöre megnevetteti az embert, és Howard magánya is.
8.: Penny eltöri a vállát, és csak Sheldon tud neki segíteni, remek rész. A szép cica duettben hallható benne^^
14.: Sheldon megörül, tudom hogy örült amúgy is , de most nagyon:)
18.: Sheldon öltönyválasztási mizériája, és a végén berúgatják, és egy vicces kis éneket énekel
22.: Leonard elmeséli Pennynek hogyan is lett Sheldon lakótársa, és hogy mikor romlott el a lift és persze az is kiderül, hogy hogyan.
Szóval izgatottan várom a ShAmy páros további kalandjait, régen láttam már angolul^^ Mindenesetre a 4. évad most fut magyarul.

És akkor pár random kép:

Boldog Valentin napot! XD
 A kedvencem, Howardnak milyen jól állna ez a goth stílus:)
  

P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. imádom ezt a sorozatot. :D már egy ideje mondjuk nem néztem, valahol a 3. évadnál rossz volt egy rész, letölteni nem tudtam, kihagyni meg nem akartam, így vártam, de szerintem itt az ideje, hogy újra elkezdjem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor előre is jó nevetést kívánok a részekhez!

      Törlés