2012. július 17., kedd

Egy kis WoW

Csak mert régen mutattam meg Nephelint, az utolsó képen még 52-es volt. Azóta már 80as lett. Klánt is talált Zsolti, ahol Ő nagyon jól érzi magát. Én csak annyit mondok, ők nem az én stílusom, de van köztük pár nagyon jó fej.

 Nekikezdtem a következő karakteremnek, Katapalának. Tank pala lesz ha egyszer 80 lesz. Bár az se mostanában lesz.
 Közös kép Zsoltival. Nem a legjobb de lehetetlen egy pillanatra is nyugton találni. Itt is csak azért maradt nyugton, mert AFK volt.
 Átléptem az 5000 GS-t. Megmondom utálom ezt a GS istenítést amit sokan gondolnak, de végre már több instára eljutok így. Mellesleg megjegyzem hogy ez a holy cuccom^^ Igen a Death trinket nem valami hasznos holyra, de még nincs más.
 És a nosztalgia miatt egy Adrián. ToC 10 HC.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése