2012. augusztus 3., péntek

Mert 2 nap után beszélünk és tessék...

.... összeveszünk. Vagyis elnézést, közölte hogy balfasz vagyok.
 Annyira de annyira eltudja rontani az egész napomat egy vita, sőt még a következőt is.
Egész nap Ő jár a fejembe, hogy majd mit sütök Neki ha találkozunk. Hogy mivel tudnék az örömére tenni. Erre egy hülye játék miatt veszik velem össze, mert nem találtam meg a bejáratot, majd lelép szó nélkül. És tudom, hogy a bocsánatot leshetem, soha nem kér, ha Ő a hibás ha nem.
Elegem van ebből, az amúgy is szar napom megkoronázza még ezzel is. És örülök, hogy Őt egy cseppet se hatja meg, de vele ellentétben engem nagyon is...
És ezek után én leszek a lelkizős, síros, hisztis picsa... majd ha akar valamit hozzám szól, elegem van belőle hogy mindig én próbálok békülni.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése