2012. szeptember 1., szombat

Erre is gondoltam, meg erre is de erre soha

Mindig is szerettem volna, egyszer eredeti World of Warcraft szerveren játszani. Tört szervereken már több mint 5 éve játszom, és 2 napja már eredetin is megtalálható vagyok, Lórántnak hála.
Hogy hogy is kezdődött a dolog? Azzal hogy az account vásárlásra volt valami akció, és ha valaki meghív még egy játékost kap bónuszt mind két fél. Hívogatott hogy most érdemes account-ot venni meg menjek meg minden, de nem igazán akartam lépni. Megvallom a nem adok játékért ki pénzt volt az egyik oka, majd rájöttem később hogy a kiegészítőket már megvettem, szóval teljesen mindegy. De mégis csak másra akartam félretenni a pénzt nem a havidíjra. De még akkor sem akartam, nem szerettem volna újra belesüllyedni a WoW világába, és igazán már csak Zsolti miatt játszottam.
Aztán Ő gondolt egyet és az utolsó pillanatban vett egy account-ot.  És felajánlotta  hogy a bónuszt kihasználva húzzunk karit együtt. Hát így kerültem fel. Végül odáig jutottunk hogy elvileg megveszem Tőle az accot. De ez még a jövő, kitudja lehet addigra már kelleni fog neki:) Viszont a pandát akkor is ki kell próbálnom amint meglesz a játék, mert hát panda:D Cuki, fekete és fehér, nagy hasú szőrgombolyag ^^
Fuu ott teljesen új minden. Ugye eddig még Cataclysm-on csak 1-2 battleground-ot játszottam meg egy instát, és ennyi volt a pályafutásom, az a szerver nem fogott meg így hagytam is. Szóval most egyszerűen minden az újdonság erejével hat. Teljesen. Lórántot meg faggatom hogy ez mi, ez mikori, szegény már biztos nevet rajtam:)
Ami meglepett hogy hiába van csak Burning Crusade-ig upgradelve az account, és mégis engedett worgent kezdeni. Szerintem sejthető volt hogy worgen pappal fogok indítani.
1 óra név keresés után végül nagy fantáziámra utalva Ő is Nephelin lett. Csak hogy könnyen keverni lehessen a kettőt. A törtön darenei pap, eredetin worgen pap.


Szóval Ő lenne kis karakterem, most már 25-ös, olyan kis aranyos. Ja és a Turelldk nevet lefoglaltam Zsoltinak, de csss, nem tud róla. Bár még amúgy se kezdhetne DK-t ha szeretne se.
Mivel már a pandás pach is fent van így már látható az új térkép:) Kíváncsi vagyok itt még hova tudnak majd tenni új szigeteket:)

Panda pachnek köszönhetően a talent rendszer is megváltozott. Én jelenleg 1 szóval tudom jellemezni: f*s.
Specializálodunk először, majd megkapjuk egy kicsivel később az első talent pontunkat.
Hol van innen az izgalom? Az egyéni talentezés? A kevert talentek? És az órákig tartó pepecselés mert rossz helyre tettünk, nem figyeltük hogy mennyi pont maradt. Illúzióromboló számomra.
Viszont pozitívnak találom az új quest ablakot, a beépített qusest helpert, és a leegyszerűsített instaqestelést. 
És az új testre szabás képernyő:D Isteni lett.
Hiába mondja sok ember aki otthagyta az eredetit, hogy nem jobb, én azt mondom dehogynem. Nincs tele minden nem működő, esetleg rosszul skriptelt quest-tel. Kedvesek az emberek, és segítenek. Tegnap egy palával végig instáztuk az estét.  Jó tény, hogy még az elején járok, de számomra ezek nagyon pozítiv dolgok. És ahhoz képest hogy 1x-es a szorzó már 25-ös a kari. Míg törtön, a pala még csak 17-es, és előbb kezdtem. Na mindegy, a lényeg hogy nagyon tetszik. 
Hoztam pár képecskét is, mert nem tudok nem fényképezni:) :
Vigyorgós róka^^ 
Gyönyörű staff, végre valami fantáziadús!
Lady Sylvanas-t kellett kihallgatni
Kockáztattam életem a képért, de nem bántott
Hordás hajót is romboltam:)
A night elf fővárosban, a worgenek kuckója.
Lóránt szerint semmit nem változott Stormwind. Dehogynem, csak neki már nem tűnik fel:) Az a kis tábla a fejlődőknek questet ad ami megmutatja hol érdemes fejlődnöd azon a szinten. 
Ugye hogy a Lich King-hez képest mennyit változott. De a stratégia pontok változatlanok.
Kicsit hosszúra nyult ez a bejegyzés, de egyszerűen muszáj volt ezeket leírnom:) És biztos várhatóak ezzel kapcsolatos bejegyzések még.
Viszont egy valaki nagyon hiányzik innen. Zsolti. De épp ezért törtön megmaradok örökre.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése