2012. szeptember 29., szombat

Megjöttek a Pandák

Kedd éjféltől már a WoW új kiegészítőjével játszhatunk az eredeti szervereken. És hát mivel most már Lórántnak hála én is ott vagyok, így hát 25.-én reggel az volt az első dolgom hogy rohantam az 576-ba és megvettem a játékot. Még ajándék képeslapokat is kaptam ^^ Esetleg ha van rá igény beszkennelem őket. Szóval a MoP-pal felszerelkezve egész nap egy kukkot se bírtam figyelni mert játszani akartam. De hát még egyenlőre nem nagyon tudok belemélyedni, hiszen Nephelin még nem tud kimenni, a pici pandám meg csak 2es. Szóval csak pár képecskét mutatok egyenlőre:) De rettegjen világ ha kijutok, képáradat lesz!
Ja a panda neve Zsotti, természetesen Zsolti után:) Bár nem hasonlít rá. 

Olyan jó kép lenne, csak az  a 21-es ott elrontja:(







Cuki rókához most már van cuki kékrókácska:)







P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése