2012. szeptember 10., hétfő

The Avengers - Bosszúállók

Még anno mikor az évfordulónkat ünnepeltük Zsoltival, 2 film címe merült fel bennünk, hogy megnézzük. A Jégkorszak 4 és a Bosszúállók. Kicsit bánom, hogy akkor nem a Bosszúállókat választottam, mert nagyon tetszik a film, de mondjuk talán jobb is mert pár helyen olyan jókat kacagtam rajta hogy nem hiszem hogy mások örültek volna neki.
Hogy miről is szól röviden a történet? Loki a száműzött norvég isten a Tesseracton (egy energiaforrás, későbbikekben a kocka) keresztül átjön a Földre. Loki a kis lándzsájával maga mellé állít egy tudóst és Sólyomszemet majd a kockával a hóna alatt elszökik. Ekkor összeszedik a nagy csapatot, akik természetesen nem tudnak együtt működni az elején, de a végére csak összerázódnak. Legyözik a gonosz ellenséget, és Lokit is térdre kényszerítik. Ennyit tudok mondani spoiler nélkül.
Szóval előre szóltam, aki nem akarja lelőni a poént az ne olvassa tovább:)
Na szóval Loki megszökött, és elindul a bosszúállók összeszedése.
Az első tag akit megkeresnek Natasha Romanoff akit Scarlett  Johansson alakít, de hogy minek. Számomra egy teljesen felesleges karakter, csak van, olyan hatalmas dolgot nem tesz le az asztalra.
A második a megkeresési sorrendben Bruce Banner, azaz Hulk akit Mark Ruffalo alakít. Hihetetlenül jó kis részeket kapott a végére, főleg mikor Lokit csapkodja a padlóhoz, és megszólal hogy "Nyikhaj Istenecske" hát ott nekem végem volt. Sokan azon voltak kiakadva hogy nem az a színész játszotta Hulkot aki eddig, engem nem zavart, Ruffalo is tökéletesen játszotta és jól is állt neki ez a szerep.
A harmadik Steve Rogers azaz Amerika kapitány, akit Chris Evans alakít. Hát ő a másik a tökéletesen felesleges szereplő a filmben. Csak van, semmit se tud igazán csinálni, csak a szája jár.. Tony-t is hergeli egy vitában de Tony úgy szétkente volna mint egy kis bogarat a falon. Kár hogy nem verekedtek meg végül. Loki is szépen elagyabugyálja, ha Tony nem menti meg Loki vagy megöli vagy átállítja.
A negyedik Tony Stark azaz a Vasember akit Robert Downey Jr. alakit. Sajnos nem tudok elfogulatlan  lenni, számomra ő mindig is a Hős. Nagyon jó szövege volt, és hihetetlenül jó volt az alakítása. Számomra sokszor ő vitte hátán a filmet, mert nélküle eléggé lapos lenne az egész. És még az életét is kockáztatja, de szerencsére túléli. Még jó hogy elvégre szuperhős^^ És Tony meg Thor harca ott az erdőben, hát hihetetlenül jó volt:) Meg mikor Lokival társalog, és hát drága gonoszunk átakarja állítani az oldalára de nem sikerül neki és azok az arckifejezések, a karomba harapva ültem mert mikor harmadszorra röhögtem el akkor Zsolti már csúnyán nézett.
Akit nem keresnek de beállít az Thor, akit Chris Hemsworth alakít. Hozza a szokásos erős férfi formát. A harca Tonyval valami elképesztő volt:) 
Aki csak később csatlakozik hozzájuk, az Clint Barton azaz Sólyomszem, akit Jeremy Renner alakít. Az elején nagyon gondolkodóba estem hogy ő vajon kicsoda de szerencsémre Zsolti tudta és felvilágosított felőle.  Szerintem többet is ki lehetett volna belőle hozni, nem sok szerepe volt. Viszont már a vége felé bosszantott hogy nem akar elfogyni a nyila, aztán végül csak elfogyott.
Érdemes megemlíteni Lokit is, akit Tom Hiddleston alakít nagyon nagyon jól. Egy örült, elmebeteg megtört személyiség, aki a  maga módján szerethető, de sajnálni én egy cseppet se tudtam.

Megkel említenem még Maria Hill ügynököt akit Az így jártam anyátokkal című sorozatban a  Robint játszó Cobie Smulders alakít. Látszik hogy kiakar törni a rá bélyegzett Robin szerepből, de nem ez lesz az a film amivel eléri.
Több helyen olvastam, hogy sokan hiányolták a filmből Pókembert, mert hogy az új Bosszú Angyalaiban már Pókember is szerepel. Hát remélem meg se fordul a fejükben, hogy a kisgyerekeknek való Pókemberrel eltolják az egészet. Főleg hogy most ez az új színész van Tobey helyett. Szeretem Pókembert, de csak maradjon meg egyedül, a kis filmjeibe, ne rontsa el máshol a kemény férfiak csatáját. Ez még csak az egyik, a másik hogy akkor az életbe nem tudnám végignézni a Zsoltival ugyanis nagy Pókember gyűlölő a lelkem.

Pár kép a filmből: 
Az a csintalan kis mosoly


Egyik kedvenc Thor képem

 A kedvenc jelenetem képekben, sajnálom de nem tudtam kihagyni :

Olyan gyönyörű ez a páncélzat
 A nyikhaj Istenecske rész xD


Az a nézés, huu olyan dühös és gonosz
És Stan Lee-t is megtaláltam elsőre
Szóval összegezve nekem a film 10/10. Jó volt, nem hiányzott semmi a feles karaktereket elhagyhatták volna, de ígyse sok vizet zavartak.

Elnézést ezért a hosszú bejegyzésért, de nem tudtam rövidebbre venni.

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése