2012. október 8., hétfő

Erre fújt szél

Régen jártam erre, holott sokszor akartam, de mindig volt valami. Tudom, Kifogás.txt de tényleg ez a igazság.
Hogy mi is történt mostanában? Hát semmi jó.
Elszakadt a karkötőm, holnap megyek ékszerészhez, remélem meg tudják javítani  Még Zsoltitól kaptam és nagyon szeretem azt a karkötőt!
Emlékeztek még az osztályról irt utolsó bejegyzésemre, amelyikben álneveket használtam? Hát azóta számomra Peter kicsit furcsává vált, olyan mint ha szerelmes lenne belém... És mindig azzal takarózik hogy ha Howlett csinál valami hasonlót akkor nem zavar. Más a két ember és nem érti meg hogy közte és közte különbség van. Na mindegy majd egy későbbi bejegyzéseben bővebben kifejtem.
Nephelin 85-ös, a kis dudum Sighs pedig 43-as. Jól elfejlődgetünk Lóránttal. Mindig aranyosan megvéd ha beszólnak :) Onnan is adós vagyok még rengeteg képpel.
Szóval majd szépen lassan beérem magam ígérem.


P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése