2012. november 6., kedd

A mai...

Már nem emlékszem hol láttam először a TAG-et, úgy emlékszem Fanninál. 
Íme az én verzióm ezután a nap után.
Mai hangulat: Igadozó, reggel mérgesen indult majd átcsapot jókedvbe, majd döhöds lettem megnyugodtam és most itt ülök békésen
Mai siker:  Elértem a vonatom 15 perc alatt
Mai szükséges: Megírni a Munkatervezés dolgozatot (ha 1-esnél jobb lesz örülni fogok)
Mai frizura:  Simán leengedtem
Mai make up:  Nem sminkeltem
Mai outfit:  Fekete sportcipő, sötét farmer, piros virágmintás póló, fehér fekete elöl cipzáros kapucnis pulcsi, fekete kék sál
Mai tennivaló: Összekészülni holnapra, mert hosszú napom lesz
Mai elmélkedés: Miért nem tudják megcsinálni a karkötöm rendesen
Mai függőség:  Aszalt vörös áfonya és ropi, mindkettő feltud vidítani
Mai unalmas: Mosás és teregetés
Mai vágyálom: Sikerüljön Lóránt kresz vizsgája és hogy a karkötöm valamiylen formában de újra velem lehessen
Mai legjobb pillanat: Hazaérve beülni a jó meleg szobába, s közben beszélgetni Zsoltival és a többiekkel
Mai  különlegesség: Saját gyors lecsó féleséges omlett
Mai olvasmány:  Ian Sommerville Szoftver könyvének jegyzete, jövő heti dolgozatra kell
Mai zene:


Ui: Lóránt kresz vizsgája sikerült. Gratula neki ^^
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése