2012. november 20., kedd

Függőség...


Mikor megkérdezték eddig, hogy van e valami függőségem, azt mondhattam hazugság nélkül, hogy nincs. Nem iszom alkoholt (csak nagy ritkán), nem kábítószerezek  nem dohányzom, nem szerencsejátékozom, és  nem iszom kávét se. És eddig úgy éreztem játékfüggő se vagyok. De most a napokban rákellet jönnöm, hogy de, valamilyen szinten függő vagyok.

Míg nem volt rá lehetőségem, addig nem is nagyon törtem magam, hogy legyen. De mikor megadatott akkor bele folytam. És most mikor már valós pénzben megy, a dolog, akkor se akarom abbahagyni.

Szeretném megnézni azt a karácsonyi inget(shirt)  amitől énekelnek a karakterek, szeretném megcsinálni a Lunar fesztivált, aztán utána a Love is in the Airt. Aztán  húsvét, a gyereknap és sorolhatnám tovább, míg szép lassan el is telik egy év. Szeretnék felfedezni mindent. Az összes instába járni, ha nem is végigvinni legalább belenézni. Szeretném felfedezni a pandák szigetét teljesen, és olyan achivmenteket akarok megcsinálni amikre tört szerveren soha nem volt esélyem. Szóval annyi mindent szeretnék csinálni még benne.
Természetesen egészséges határok közt. 
 

Egyik este Zsoltival szoba került ez a dolog. Ő dohányzik és szeret iszogatni a barátaival. Az a 3200 Forint, amibe havonta kerülne a WoW az így nézve semmi. Mert kicsit több is elmegy neki erre a két dologra, mint a havidíj. 
Anyuék pedig dohányoznak, évente körülbelül 60-70 ezer forint megy el rá. A játék egy évben pedig 38400 Forint lenne, ha havonta fizetgetném.  Fele a ciginek. 
És azért szerintem a WoW nem annyira ártalmas, mint a cigi.
De akkor is, évente 38 ezer forintot megspórolni valami értelmes, kézzel fogható, szükséges dologra jó lenne.


Egyelőre még nem tudom mi lesz, ha lejár a mostani hónap. Döntésképtelen vagyok ezzel kapcsolatban.  
Jó lenne, mert  jó kikapcsolódást biztosit, elüthetem rajta a felesleges időmet. És az egyetlen olyan dolog, amire rendszeresen költenék, mivel más függőségem nincs, nem járok bulizni és máshova se nagyon. 
Viszont eddig is megvoltam nélküle, azt a pénzt meg másra is költhetném. És a tört szerverek bugosak, és még csak az Lk megy úgy ahogy rajtuk, de ingyen vannak.

P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Kalandozz

    próbálj ki egy tört ps3 at amin megy a psn azzal meg már minden játékkal tudsz multizni ráadásul ingyenvan és jóval változatosabbak mint a wow.

    de pc n is van teccetős f2p mondjuk TF2 SWTOR DCUO.

    Egyszer fizetős pedig a guild wars 2.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán találtam olyan játékot mint a WoW. Nem váltani akarok, a WoW marad csak még kérdés hogy törtön vagy eredetin.
      Lehet hogy a GW2 szebb grafikájú, és sokak szerint jobb is, de nekem jobban tetszik a WoW grafikája,a története és minden ami hozzá kapcsolódik. A bemutatok alapján számomra nem éri meg az egyszeri fizetést sem.
      Konzolom meg nincs, és nem is tervezem a beszerzését:)

      Törlés