2012. november 2., péntek

Leander koncert volt újra Győrben

Hát az igazat megvallva nem gondoltam, hogy idén is eljutok Leander koncertre. Bár meg említettem időben Zsoltinak hogy jó lenne elmenni, de sokáig nem esett róla szó, azt hittem el is felejtette.
Még meg is haragudtam rá kicsit mikor egyik beszélgetésben azt mondta hogy úgy várja a 26.-át mert akkor jön ki hivatalosan a Windows8. Nagyon kocka ugye?:) Én azt hittem hogy azért mert hogy akkor felmegyek hozzá Győrbe másnap meg megyünk koncertre. Természetesen akkor még tagadott mindent. Egy vagy talán két héttel később pedig a kezembe adta azt amivel minden elkezdődött, ezt a koncertjegyet:

Hihetetlenül jól éreztem magam azon a  hétvégén. Zsoltival együtt töltöttük az egész napot, és megnéztem hogy milyen a koli szobája. Nagyon tetszik, kicsi kényelmes, bár a konyha nekem túlontúl is mini.
Szombaton reménykedtünk hogy nem fog esni, de természetesen szakadt, és még rásegítés képen a szél az arcunkba is fújta. De semmi nem tántoríthatott el minket a célunktól, a Bridge-től és a koncerttől.
Épségben odaértünk, helyünk is volt, Zsoltit sikeresen leöntötték egy korsó sörrel. Majd elkezdődött a koncert.
Nem igazán volt jó a hangosítás, visszhangzott az egész, és rövid volt. De komolyan az alap számok lementek, plusz 3-4 új, majd ennyi volt. Ezen nagyon meglepődtem, többet vártam.
Leander hangja még mindig gyönyörű! És ahogy zongorázik... Bámulatos! Ha egyszer megfordul a fejében hogy olyan koncertet adjon, ahol csak zongorázik meg esetleg énekel, ha van lehetőségem rá megyek.
Viszont sikerült nagyon jó helyet találnunk a terem végében. Mindent lehetett látni, és közben senki se taposott át rajtunk. Szépen tomboltunk hátul. A Zsolti is élvezte úgy láttam, bár a végére szerintem túlságosan felrázta a  gyomrában a sört.
Emlékül szerettem volna venni valami Leandereset, ha már volt rá lehetőség. A Leanderes pulcsiba (vékony,kapucnis, cipzáros) beleszerettem, de 6000 Forint volt. Amit és nagyon is soknak tartok, mert anno a farkasos pulcsim (vastag, kapucnis) volt  4000 és 4 éve hordom már most kellett kiselejtezni. Szóval remélem majd következőre kicsit lejjebb vesznek az árából.
Viszont a pólók csak 2500 Forintba kerültek, így szokásomhoz híven egy férfi pólóval elégítettem ki vásárlási vágyamat. Nagyon tettszik a mintája. Bár kicsit nagy a méret, de az engem nem zavar. Majd vagy a póló megy össze a mosásba, vagy én növök belé (annak mondjuk nem örülnék).

Zsolti piszkálódásának köszönhetően idén is készült közös képem Leanderrel, amiről muszáj volt magam leszerkeszteni, mert brutális vagyok rajta. Úgy nézek ki rajta mint egy vigyorgó részeg hörcsög. Pedig csak almalevet ittam.

Tavaly azt mondtam akkor kaptam Tőle életem legszebb ajándékát, de ez is életem legszebb ajándéka volt. Szóval eddig hihetetlenül szép születésnapi ajándékokat kaptam Tőle. 


P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése