2012. december 2., vasárnap

Karácsonyi kislista

De tényleg kis lista, mert csak egyetlen egy dolog szerepel rajta. Mégpedig egy új számítógép.
A mostani is működő képes még, és nincs vele nagy gond, de az idő múlása már meglátszik rajta. Az izmosabb grafikájú játékok már csak csiga tempóban futnak, lehúzott grafikával pedig meg meg akadozva.  Szegény memória is már ki van használva teljesen, szerintem rendszeresen szid is mikor mindent egyszerre szeretnék csinálni. Szóval a lassan 6 év együtt töltött idő után, az elválás mellett döntöttünk. De azért a DVD író/olvasó, és  merevlemez a következő gépbe is költözik, meg a ház is ugyan az marad. Még a ventilátorok kérdése nem tisztázott, de ami késik nem múlik, még van idő.

Hát íme a Zsolti és barátai által tervezett konfiguráció, amiben egyedül a memória az, amit én szerettem volna. Minden mást lecseréltek, és akár hogy is érveltem hogy nekem az kell amit kiválasztottam mert ez az én gépem, szerintem meg se hallották. Egyedül a táp nem biztos még, meg az árhoz talán hozzácsapódik 1-2 ventilátor.
Szóval Ő lesz elvileg az Ödönke, mert nálam minden tárgynak lelke van és a lélekhez jár a név is.

P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Szelíd kapzsinak tűnik az Ődönke :)

    Néhány ajánlat

    CPU: AMD A10 5800K proci számításban a táblázatban levővel megegyezik plusz van benne beépített GPU ami egy 4870 es erejének a felével felér. Ár: 30k

    Teszt: http://prohardver.hu/teszt/amd_trinity_apu_ujratoltve_a10_a8/regi_tervek_uj_apu-ja.html

    Alaplap: ASUS F2A85-M LE Ár: 20k

    Memória: KINGSTON 8192MB HyperX Predator DDR3 2400MHz CL11 KIT KHX24C11T2K2/8X Ár: 15k

    Hogy mértpont ezt? a beépített gpu jobban teljesít ha gyorsabb a ram.

    Táp: CHIEFTEC CTG-500-80P 500W BOX Ár: 13k

    Wow os képeid alapján nem full hd monitorod van hanem egy 1280x962 es amivel a beépített gpu simán elbánik.

    Össz: 78ezer forint a kiszemelt HDD nélkül viszont ha nincs ekkora tárhejre szükséged picit magasabb árban van egy 120 as SSD.

    SAMSUNG 120GB SATA3 SSD 26-28-30k

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem kapzsi, csak mostanában lemondott mindenről, hogy végre hazajöhessen:)
    Mindenféle képen külön szerettem volna videokártyát. Mivel nem csak WoW-ozok, így szükségét éreztem, és az a kis csöppség nagyon meg is tetszett, annak ellenére hogy NVidiát szerettem volna az elején. Meg vicces története van annak a videokártyának.
    Memória része bővíthető így egyenlőre elég az a 4GB.
    A tápon én is sokat gondolkodtam hogy biztos jó e lesz, de ígéretet kaptam ha nem jól számolt a Zsolti, akkor ő veszi meg újra az elromlott alkatrészeket:)
    A monitorom egy Samsung SyncMaster 720N, amit 1280x1024-es felbontásban használok, de ezen viszont míg lehet változtatni nem szeretnék, még ha ingyen kapnék egy HD monitort akkor se, kényelmes számomra e kicsike.
    Tárhely az szükséges, soha nincs elég számomra:)

    Az az igazság nem nagyon értek ehhez az alkatrész válogatáshoz, mert én megakadok, a de jól néz ki dolognál (bár tudom hogy úgy se látszik ha a gépbe van).

    Köszönöm szépen az ajánlatot:)

    VálaszTörlés