2012. december 20., csütörtök

Karácsonyi TAG

Megaera blogján találtam ezt az aranyos TAG-et, gondoltam kitöltöm, régen volt már ilyen bejegyzés.

Csomagolópappír vagy ajándéktasak?

Mindkettő. Attól függ hogy melyiket használom, hogy mi az ajándék, hogy kinek adom, és hogy milyen kedvem van. De az ajándéktasakoknak van egy nagy előnye, olyan szépek, és különbözőek és jó közöttük válogatni. Sokak személytelennek találják, de szerintem a tasak kiválasztásával is sokat lehet pepecselni hiszen a legjobbat kiválasztani nagyon nehéz.

Igazi vagy műfenyő?

Régen volt igazi fenyőnk, de csak a gond volt vele. Hullatta a levelét, és a leszedése után még hetekig találtunk a ház különféle pontjain fenyőtüskéket. Aztán egy jó ideje áttértünk a műfenyőre. Könnyebb szétszedni összerakni, és nem kell utána nagyon takarítani se.


Mikor díszíted fel a fát?

December 24. napján valamely időpontban. Általában apuval ketten díszítünk, és mindig összeveszünk rajta.  Én nem igazán vagyok híve ennek a karácsonyi cécónak, feleslegesnek tartom, így én nem azzal a hévvel és élvezettel díszítem mint Ő. És termesztésen ezért veszünk össze, mert nem jó helyre raktam ezt azt és a többi. Esetleg ha anya is itthon van akkor pedig hárman veszünk össze, ugyanis anya a békítő szeretne lenni, de nem sikerül neki.

Mikor bontod le a fát?

Január 6.-án délelőtt bontják le általában anyuék.


Szereted a tojáslikőrt?

Nem.

Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?

A telefonom. 6 éve kaptam karácsonyra a Sony Ericsson Z530i néven futott aranyosságát. Igaz hogy rá 2-3 hónapra sikerült elhagynom vagy ellopniuk, nem derült ki teljesen. De azóta is ugyanolyan típusú telefonom van.

Van "Betlehemed"?

Nincs.

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?

Hmm. Igazából Zsoltinak lenne ha nem beszélnénk meg mit kér. Idén könnyű dolgom volt  mert USB-s hangkártyát kért.

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?

Apunak. Egy kis alkoholos italnak mindig örül:)

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?

A rózsaszín hajszárító. Nem emlékszem,  mi volt az amire akkor nagyon vágytam, de mikor megláttam hogy valami dobozosat kapok nagyon megörültem  Ám mikor kinyitottam és egy rózsaszín hajszárító volt benne akkor nagyon csalódtam. Főleg hogy rózsaszín volt...

Elektronikus vagy postai képeslap?

Nem szoktam egyiket se küldeni.

Kedvenc karácsonyi filmed?

Nincs kifejezetten karácsonyi film számomra. Év közben is megnézek egy karácsonyi filmet ha úgy tartja kedvem, nem kell ehhez nekem az ünnep.

Mikor kezdesz vásárolni?

Már november végén, szeretem ha időben megvan minden.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?

Egyszer egy parfümöt. Nagyon nem az én illatom volt.

Kedvenc karácsonyi étel?

Bár nemkarácsonyi, nálunk ilyenkor mindig egy nagy tál sült krumpli és kirántott húsi van.  Ezt az egyet nagyon imádom a karácsonyba, bár az év többi napján is eszünk ilyet de akkor teljesen más. Meg a karácsonyi krémes, a zserbó.

Színes vagy sima fények?

Régen volt egy színes fényű égősorunk, de anyuék nem kaptak bele  egy idő után égőt , s akkor beszereztünk egy sima fényűt. Azóta a sima fényűre voksolok.

Kedvenc karácsonyi dal?


Ha lekap a karácsonyi szellem valamikor az év során akkor általában ezt dúdolgatom  Mondjuk nagyon vicces mikor húsvétkor is ez jár a fejemben.

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?

Itthon maradok.

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?

Egy elnyújtott gömböcske.

Mikor bontod ki az ajándékodat?

Mivel utálom a meglepetéseket, így anyuéktól akkor megkapom mikor megvesszük. Mert általában együtt szoktuk megvenni. Viszont Zsoltitól karácsony közelében, amikor találkozunk.De viszont Ő gonoszan csinálja, mert tudja hogy utálom a meglepetéseket, és mégis híresztelgeti hogy megvan megvette és én nem tudom mi az.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?

A sok ember akik valami nagy, olcsó de drágának látszó ajándékot akarnak venni, hogy túltegyenek a másikon.  Holott a karácsonynak szerintem nem erről kellene szólnia. Ekkor inkább örülnünk kellene a családunknak, annak hogy velünk vannak akiket szeretünk, és arról hogy meglepjük egymást valami kedves ajándékkal amire a másiknak szüksége van és láthatjuk az arcán az örömöt.



P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése