2012. december 11., kedd

Kiskarácsony Kockarácsony

Már nem az első, hogy kocka karácsonyt ünneplek, de jóval előbb mint a rendes karácsony. Néha PC játék, vagy a géphez kiegészítők, de most az első hogy egy "új" gép jött haza.
És akkor most jön a reklám helye, ugyanis a gépet az iPon Computer-től rendeltük meg November 30.-án. De sajnos azt írta hogy a kiszemelt videokártyát 21.-étől már nem árusítják.  Hát kerestük máshol ahol visszaírták hogy már ott sincs. Zsolti december elsején már a gép előtt ült és kereste az új alternatívat  ami nem volt se olyan szép mint a Radeon HD6850,se olyan jó, és árba se volt tökéletes. És mint egy tündérmesében, talált mégis egyet iPonon, ami nem tudjuk hogy sikerült, de megtudtuk rendelni, és boldogság volt:) Azóta újra nem találtuk meg a videokártyát ott, mert megint az van kiírva hogy November 21-től nem árusítják. Szóval piszok szerencse és egy kis tündérpor, miénk lett az utolsó. Sőt még a két rendelést kérésre össze is vonták, amire azt mondta Zsolti, hogy biztos nem fogják.
December 3.-án megkérdeztem meg e kapták a pénzt, pár percen belül jött a válasz, hogy meg, és még aznap este megkaptam e-mailbe, sőt még SMS-ben is hogy a csomagom összeállítva és a futárnak átadva.
Másnap reggel anya hívott hogy nem e mennénk le érte, álmomban nem gondoltam volna, hogy reggel 8 kor hívni fog a futár hogy a ház előtt van. Mi meg persze nem értünk volna haza fél órán belül így maradt a másnapi kézbesítés. Másnap fél 9-kor átvettem a csomagocskám. Nagyon gyorsak voltak, és így 2 napot csak nézegettem, ugyanis egyedül nem mertem neki állni a bontogatásnak és az összeszerelésnek.
Szóval íme a szajré :)

 A Kingston memóriák:
 Az alaplap:
 A processzor:
 A videokártya:
Az első képen Zsolti kezében kezében található a szerkezet, szerintem ezen látszik a legjobban milyen hatalmas is. A beszerelés után természetesen látszik minden, csak az nem hogy szép súlya is van.
 A tápegység, aminek szintén eléggé nagy súlya van:
 A drága kis Hitachi winyo:
 Ezzel a kis Samsunggal dolgoznak majd együtt:
És végül egy kép az összeszerelt állapotról:
 Nagyon szép így összeszerelve és szokatlanul csendes. A régi gépemben a videokártya hűtője csapágyas lett így elég szép hangja volt már, ez a kis Radeon viszont teljesen néma. De sajnálatos módon szombat este egy éles sípoló, ciripelő hangot hallottunk. Megnéztük hátha valami hozzáér valamelyik ventilátorhoz,  majd sorban lekapcsoltuk őket hátha valamelyik adja ki de a hang továbbra is megmaradt. Újrainditás után a gép ment egy darabig majd leállt. Ezután nem indult el újra.
Másnap egy kis tesztelés után kiderült hogy legnagyobb meglepetésünkre a videokártya adta meg magát. Pedig le mertem volna fogadni hogy a táp lesz a hunyó. Szóval az a kis drága ma utazott vissza az iPon-hoz. S újra visszatettem a régi videokártyám, így még egy darabig élvezhetem a jól megszokott hangját:)

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése