2013. január 31., csütörtök

And that’s who I am – Első rész, Állatok

Mostanában több blogon látni ezeket a képeket. Én az elején még nem gondoltam arra hogy kiteszem a rám jellemzőket, először csak egy kis angolozás miatt olvasgattam át a képeket. Aztán egy szép napon Djkaty közzétett belőlük a blogján, és akkor úgy elkapott az az érzés, hogy mégis csak szeretném közzétenni a rám jellemzőket.
Próbáltam több részre bontani, ezek közül az első rész az állatok.
Mióta az eszemet tudom imádom az állatokat. Kutyusaink is régóta vannak, cicák pedig régen voltak a mamámnál. Aki ismer az tudja hogy szeretem az állatokat, de talán Zsolti tudja elmondani mennyire, ugyanis mindig neki mondom hogy ilyet is olyat is szeretnék tartani. Szerinte egy kis mini állatkertre is elég lenne. Szeretem a …tumblr_m0rmrtDs8b1rogngso1_500tumblr_lzc6atp7xX1rogngso1_500
tumblr_mbp089uZXd1rogngso1_500tumblr_m6oyzb5az61rogngso1_500tumblr_m5z4mmTHNh1rogngso1_r1_500tumblr_m8c3b56eHf1rogngso1_500 tumblr_m21r2yCtlA1rogngso1_500 tumblr_m4gyv97xry1rogngso1_r1_500tumblr_m32hcd26Fb1rogngso1_500tumblr_mbw2pnFQ4k1rogngso1_500tumblr_mcjyr5NbIJ1rogngso1_500 tumblr_mck83qP4s41rogngso1_500tumblr_mduik1BAkX1rogngso1_500Viszont utálom a bogarakat és rettegek a pókoktól. tumblr_m0tnfdBh9Z1rogngso1_500tumblr_mc40b0P78n1rogngso1_500 tumblr_m3uj1fFkAp1rogngso1_500Kutya tulajdonos vagyok – 2 kutyusunk is van. Egy 4 éves tacskó aki teljes nevén Nokedli, de csak Nokinak hívjuk. Hogy miért kapta ezt a nevet? Hát mikor először láttuk olyan pici volt mint egy kis nokedli.Nagyon hűséges kutyus, és nagyon szépen tud pitizni. Apa szíve csücske.
A másik pedig egy 8 hónapos németjuhász, aki a Thor névre hallgat, ha éppen nem süketet játszik:) Jó kutyus ő csak még nagyon gyerek, hiába néz ki úgy mint egy borjú, az agya nem nőtt a testével arányosan. Amúgy nagyon okos. Pacsit ad, vezényszóra ül, odajön és tényleg sok mindent megcsinál. Már labdát is visszahozza, és a szánkót is húzta (igaz csak üresen). Az orra pigment hiányos így nagyon különleges a feje, száz közül is felismerhető. Hogy miért is Thor? Hát először a Pörköltre gondoltunk, mert milyen vicces lenne ha Noki és Pörkölt lenne a 2 kutya. De aztán győzött a józan ész és elkezdődött a találgatás. Természetesen hárman 3 irányba kezdünk el találgatni. Anyu a Csillagkapu szürke kis földönkívülije után szerette volna Thornak nevezni, én meg a skandináv isten után. tumblr_m6f9p44NMc1rogngso1_r1_500Hiányzik a háziállatom – Lassan 1 éve vesztettük el az első németjuhászunkat Rexet. Az az igazság hogy Őt soha nem tudom elfelejteni. Akárhány kutyát mutatnak egy se lesz olyan szép, ügyes, okos, és szófogadó kutyus mint Ő. Vele nőttem fel. Néha amikor Thor feldühít akkor véletlenül azt mondom neki hogy Rex, de ezzel nem csak én vagyok így, apa is mindig beleesik ebbe a csapdába.
tumblr_mcpdz5slzQ1rogngso1_500 Jó viszonyban vagyok az állatokkal – Az ismerős állatokkal jól kijövök, nagy többségében szeretnek is.tumblr_m2kajwsv1g1rogngso1_500Jobban szeretem az állatokat az embereknél –  Itt lehet azt mondani nyugodtan hogy nem vagyok normális. De én tényleg így érzek. Az emberek legtöbbje alapvetően gonosz, bennük van az irigység, a kapzsiság, a gyűlölet. Ezzel szemben az állatok nem kétszínűek, nem büszkeségből és irigységből cselekednek. Az állatokat is lehet rosszul nevelni, úgy hogy agresszívek és támadóak legyenek, de ez nem az Ő hibájuk, itt megint csak az ember a bűnös. S az állatokban jobban megbízok mint az emberekben. Pedig az állat csúnyán megtud harapni, ami fáj, de az elmúlik, meggyógyul. Míg az ember olyan láthatatlan sérüléseket tud okozni (a lelkében) amik talán soha be se gyógyulnak.

Hát ennyi lett volna az első rész.
A képek innen származnak: And that’s who I am?
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése