2013. január 19., szombat

Egy kis zene

Mostanában sokan megkérdezték, milyen zenéket hallgatok és nem tudtam rá mit mondani. Nem nagyon találom el hogy melyik zenemű melyik stílusban készült. Jó a nagyon szembetűnőket elhelyezem, de van jó pár amivel bajban vagyok. Így hát eldöntöttem, 2 féle zene létezik számomra, az ami tetszik meg ami nem. És ezzel ki is merítettem eme zenei kérdést:)
Nemrégiben Zsolti küldött nekem egy linket ahol az író a kedvenc K-pop slágereit gyüjötte össze az évből. (Kattints ide ha Te is megszeretnéd nézni.) Hát addig 1-2 ilyen stílusú dallal találkoztam és nem jött az az érzés hogy na ezt hallanom kell még egyszer  De gondoltam ha már  elküldte meglesem. És végül 3 szám is belopta magát a szívembe.

Íme az első:
MBLAQ- This is War
Hihetetlenül megfogott:) Az év eleji MP3 rendezgetés során az elsők közt került fel rá.
És az a srác aki lő az elején, hát uhh de aranyos. És olyan színű hajat szeretnék mint amilyen az övé, az lenne az ideális szín. :)
Szóval az ifjú úrfi neve Lee Joon.



Azért bevallom hogy így meg nem tudnám különböztetni a többiektől.
P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Én is kedvelem a k-popot, habár a fiúbandák sosem voltak a kedvenceim. Mondjuk ez a szám tényleg nem rossz :)

    VálaszTörlés