2013. január 21., hétfő

Karácsony ajándékom:)

Tavaly a karkötőm sajnos elszakadt és megjavítani nem lehetett rendesen. Ezért karácsonyra Zsoltitól egy ékszert kértem. Először gyűrűre gondolt, de ellentétes véleményeink miatt végül letett erről a gondolattól.
Sokáig titokban tartotta, hogy milyen nyakláncot is kapok, végül csak elárulta. De sajnos karácsonyra nem ért hazánkba. De most már itt van, és gyönyörű! De nagyon féltem.
A nyaklánc része jó hosszú. Még ki kell találnom hogy rövidíthetem le, hogy a melleim magasságában legyen, mert mostani hosszúságában a hasamig leér. A medál szépen megmunkált, hibátlan, csillogó.
Szerintem első ránézésre tudja mindenki, hogy a medál Arwen nyakláncának utánzata.



Megint egy hihetetlenül gyönyörű ajándékot kaptam Tőle. Nem tudom honnan tudja ennyire hogy mivel lephet meg igazán.

P.S.I love you

2 megjegyzés: