2013. február 5., kedd

A videokártya története

Még decemberben kezdődött a dolog a gép felújításával, s azzal hogy az akkor rendelt Ati Radeon HD 6850 2 nap alatt feladta a harcot nálam.
A garanciafutár rendelésével semmi gond nem volt, feladtam s másnap jöttek is az alkatrészért. Ez December 10.-én történt. 15.-én kezdtek neki a tesztelésnek.
Majd ezután mély hallgatás. Kétszer kérdeztem meg mi van a kártyával, mire sablonszöveggel leráztak. Majd Január 16.-én a 3. levelemre végre megválaszolták azt amitől titkon féltem. Nem javítható és nem is tudják cserélni.
Ezután jött a dilemma hogy hát akkor mi legyen. Maradjon a régi VGA vagy pedig egy új választása. Az új választása mellett döntöttünk, s ezzel egy hatalmas vonakodást hozott magával. Zsolti egy Asus GTX650-est nézett ki, ami szerintem ronda és nincs a közelében se az alap választásnak. Az én kiszemeltem egy Sapphire HD7850, szép és szuper jó kártya.
Végül nagy őrlődések közepette de az utolsó lett a befutó. És most nem 6-7évig nem cserélek gépet, hanem 8-9 évig:)
De valahogy úgy tűnik az IPon utál engem. Ugyanis 20.-án feladtam a rendelést, de a másnapra ígért számla elmaradt. De végül 25.-én hazaért.
A csomagolása szép, bár a HD6850 doboza sokkal jobban tetszett. Járt hozzá egy CD, összekötő(mármint 2 videokártyát összekötő csatlakozó), átalakító, és jó sok papír, használati/beszerelési útmutató amibe nagy meglepetésemre magyarul is beleírták a dolgokat.
Beszerelés óta szépen dolgozik a Drága. A képernyőm viszont vízszintesen szellem csíkos lett, vagy zajos kinek mi tetszik jobban. Az elején nagyon zavaró volt, szerencsére ezen lehetett állítani a Catalyst control center segítségével. Teljesen eltüntetni nem lehet, de annyira sikerült megszüntetni hogy nem zavaró. A teljes megszűnést csak a monitor cseréje oldja meg, mivel a kettő közötti átalakítás miatt lesz zajos a kép. De ez nem a kártya hibája.
2013-01-26 11.29.46Zsolti készített képeket, de természetesen nem nagy kedvvel, mert inkább ment volna beszerelni és játszani vele, mint hogy megcsinálja amit kértem. Szóval csak ez a kettő lett vállalható.
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése