2013. február 16., szombat

And that’s who I am – Harmadik rész,Félek és utálom

tumblr_lz0xex2JyK1rogngso1_500Félek a haláltól – De nem a sajátomtól, a szeretteim elvesztésétől félek. tumblr_lytifuRqkm1rogngso1_r1_500Szívok a matematikával – A történelem mellett ez a másik tantárgy amit gyűlölök. És nem értem mi a francért kell olyan dolgokat tanulni amiket soha az életben nem fogok használni, ha csak nem olyan területre tervezem pályafutásom.
tumblr_m1fd7p1LSm1rogngso1_500Néha utálom magam – Nagyon lelkizős típus vagyok, mindent magamra veszek. Még ha jogosan szólok vissza, akkor is magamat utálom, hogy miért csináltam ezt, miért nem hagytam annyiban az egészet. tumblr_m1u5pz9Dxv1rogngso1_500Félek a változástól – Tudom hogy nem minden változás rossz, de ki tudja mit hoz, és hogy miért történik.tumblr_m2d7tym9hp1rogngso1_500Nem iszom -  Nem szeretem az ízét, és nem is szeretem azt az érzést amit okoz. Néha néha iszom, mert az abszint és a tequila tisztán finom. De nem viszem túlzásba:)tumblr_m3l7crLtiF1rogngso1_1280Nem szeretem meg könnyen az embereket -  Félek megszeretni másokat, általában ha valakit nagyon megszeretek azzal mindig elválnak utjaink. Ezáltal inkább tartózkodok, így nem eshetek pofára.
tumblr_m5alirmlJs1rogngso1_500 Nem használok drogokat – Erről már egyszer írtam egy kis bejegyzést, mikor először találkoztam vele. (Itt megtekinthető.) Azóta nem változott a véleményem, és mindig tartom magam ahhoz hogy Tőlem távol maradjon.

A képek innen származnak:  And that'a who I am?
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése