2013. február 8., péntek

And that’s who I am – Második rész, Szeretem és imádom 1.

Rengeteg dolgot szeretek és imádok, így hát ezeket kénytelen voltam több részletre bontani.
tumblr_lz4rejrExz1rogngso1_500Szeretem az Őszt -  Színes falevelek,és a múlandóság látszata. És egyfajta megmagyarázhatatlan érzés hogy körülötted aludni tér a természet.tumblr_lytifmjcy51rogngso1_r1_500Szeretem az esőt – Olyan megnyugtató amikor monoton kopogással a járda köveire koppan. Mindig is szerettem sétálni esőben, és szerencsére rengeteg alkalmam is adódott rá még mikor Siófokra jártam iskolába.
tumblr_lyz5is5h5D1rogngso1_r2_500Szeretem a pizzát – Vékony tészta, sok sajttal^^tumblr_m0tly3yjng1rogngso1_500  Szeretem a romantikát – Ki ne szeretné a romantikát?:) tumblr_m1muowXARg1rogngso1_500Szeretem a rockot – A kedvenc zenéim 70 százaléka ilyen műfajú. Valahogy ha mérges vagyok, ha boldog mindig jólesik. Mondjuk idegességkor sokkal jobb a  metál. tumblr_m3a3s7eE4u1rogngso1_500Szeretem a havat – Míg esik, és míg szép friss. De amint latyakosodik már csak utálni tudom. Tipikusan az a minden jóban van valami rossz. tumblr_m3n6x4t34t1rogngso1_500Szeretem apukámat – Alapjába véve jó a kapcsolatunk, csak van egy kis gondunk még pedig hogy 2 dudás nem fér meg egy csárdában. Ebből persze szoktak lenni nagyobb viták, és pár hetes mosoly és beszéd szünetek, röviden mondva hidegháború. tumblr_m3qvm2jevC1rogngso1_1280Szeretem az animéket – Inkább imádom őket. Minden hangulatomhoz megtalálom a megfelelő hangvételűt, és a művek sokaságának megnézést csak a felirat létezésének hiánya határozza meg. Hogy mit szeretek bennük? Azt hogy sokszor nem mindennapi témákat dolgoznak fel, és hogy segítenek elrugaszkodni a valóságtól.

A képek innen származnak: And that’s who I am?
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése