2013. február 28., csütörtök

And that’s who I am – Negyedik rész, Szeretem és imádom 2.

tumblr_m3rd5tD3xE1rogngso1_500A kis állatok megszállottja vagyok -  Minden kis állat olyan aranyos, szeretni való, kivéve a kis rovarok ők soha nem aranyosak. Olyan jó lenne ha az állatok tovább maradnának kis kölykök, annyira gyorsan nőnek fel:(tumblr_m3ujan4uHz1rogngso1_500Rajongok a rossz fiúkért -  Szerintem nem kell semmit hozzáfűznöm:)
tumblr_m3yi84BSZP1rogngso1_500Szeretem a Vámpír Naplókat -  Bár néha kapkodom a fejem hogy hülyeség amit kitaláltak benne (például az hogy a fél szereplőgárdát kinyírták), de meg kell vallanom, hogy az egyik legjobb vámpíros sorozat. Vért isznak de jó fiúk^^ Jó Damon nem mindig jó fiú, de neki ki ne bocsátana meg? És azért a pasi felhozatal se rossz. Ott vannak a Salvatore testvérek, Tayler, Klaus, Jeremy^^tumblr_m4rzy6FIbj1rogngso1_r2_500Szeretem a Bosszúállókat -  Vasember és Thor egy filmben, ennél jobb előjelzésű film nem is készülhet, már csak a felesleges koloncokat (az orosz nő és Amerika kapitány) kellene elhagyni.tumblr_m4xg0nCZyJ1rogngso1_r1_500Szeretek énekelni magamnak -  Nincs jó hangom, de magamnak tetszik. És jó ki énekelni/ordítani az érzéseimet:)tumblr_m5nxouQ3Ee1rogngso1_500Szeretem a teát -  Főleg a fehér teát és a piros gyümölcsöseket. Viszont a legjobb teát a párom anyukája csinálja, egyszerűen tökéletes, de a titkát még mindig nem tudom.tumblr_m5vrmmQxZZ1rogngso1_r2_500Szeretem a Gyűrűk Urát -  Alapmű:)tumblr_m7i80ng4eO1rogngso1_500 Szeretem a sütit – Nem mindig szeretem enni, de sütni imádom^^

A képek innen származnak:  And that'a who I am?

P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése