2013. február 19., kedd

Az a bizonyos Valentin nap

Zsolti Valentin napi beszólása után úgy gondoltam hogy idén csak én ajándékozok. Sütöttem neki muffint természetesen szívecske és rózsa formájút és még piros is volt, meg pizzás csigát ami pizzás szívecskének indult,de nem az lett:) Viszont istenien sikerült.
Na szóval egy kalandos péntek este ( hogy miért is volt kalandos, hát azt majd egy másik mesében) megérkeztem  a nagy Veszprémbe:) Zsoltival félúton találkoztunk, mert a buszsofőr vagy 5 perccel előbb ért be mint a menetrendben kiirt időpont. Míg felértünk hozzájuk addig természetesen tökéletes színészi képességeit csillogtatta, hogy már megint megszegtem a megbeszélt dolgokat.
Majd a szobába érve egy hatalmas meglepetés fogadott...
...két égő gyertya közt egy szép cserepes rózsa és előtte egy Micimackó plüss ami egy szívecskét szorongat. Nagyon megörültem, de hirtelen az jutott eszembe hogy milyen hülye vagyok, én meg nem vettem neki semmit. Olyan édes volt Tőle ez az egész. És hihetetlen hogy megint hogy át tudott verni. MiciA rózsáról még nem készült kép, egyenlőre még küzd az életéért, kicsit megviselte szerintem az utazás. Neve sincs még, de nagy valószínűséggel a Rózsit fogja kapni. És egy gyönyörű kerámia cserepet is kaptam hozzá. A maci a Mici névre hallgat, elvégre Ő az első és egyetlen Micimackóm, így nem kell névért küzdenie:)
És itt még nem volt vége, szombat este elmentünk vacsorázni, és mondta hogy mostantól minden hónapban el szeretne menni egyszer. Meg is egyeztünk hogy felesbe fizetve mind a kettőnknek megfelel, és nem is annyira megterhelő.
De kaptam még egy nagyon nagy ajándékot, még pedig azt, hogy megpróbál leszokni a cigiről. Ami számomra azért nagy dolog mert anno azt mondta csak akkor hagyja abba ha megtalálja az igazit. Na jó, butaság lenne azt hinnem hogy most akkor örökké együtt meg hasonlók, mindössze jól esett a dolog, bár tudom hogy túlságosan is meseországba élek, de ki tudja mit hoz az élet. Meg nem mellesleg az egészségének is jót tesz ha leteszi, és több pénze is marad amit elkölthet arra amire szeretné. Bár most még szegényke nagyon szenved, nem tud aludni és idegesebb is.

Szóval nem volt nagy felhajtás szerencsére, de csodás volt. Mindig ilyen Valentin napot szeretnék, csak úgy, hogy nem ver át ennyire piszkosul :)
P.S. I love you

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése