2013. március 10., vasárnap

A virágaim

Nőtt a virágaim száma. Lassan kertész leszek^^ Régen írtam már a növekvő növény seregletről a szobámba, és még régebben mutattam képeket, de most volt rá lehetőségem, így íme a szívem egyik csücskei:
Lea a rangidős leander. Hihetetlenül megnőtt, s egyre terjeszkedik. Már nagyon várja az igazi tavaszt mert átültetésre szorul, ez a virágföld amibe van mint ha egyre jobban menne össze. S bár fiúnak lett elkeresztelve, azért a rózsaszín kaspót nem tudtam kihagyni, annyira jól néz ki.Lea
Ő a kis Adria, akit egy lelkes pillanatomban közép tájt sikerült kicsit megkopasztanom, pedig csak azt a kis támasztót szerettem volna felszerelni rá. Növöget, és nagyon szép levelei vannak.AdriaŐ Ariel a középső leander. Sokkal nagyobb Adriánál, de valamiért neki lefelé konyulnak a levelei. Az okára sajnos nem sikerült rájönnöm.ArielOtt a háttérben kíváncsiskodik Lea.  Ariel2Ezt a kis borostyánt anyutól kaptam Valentin nap környékén. Az egeres kaspó fogott meg először, a zsenilíadrót farkincával. Aztán a sok sok variáció közül ezt választottam. Mivel hát név nélkül nem élhet itt senki, ezért Ő a Bori nevet kapta. Még nem vagyok teljesen biztos hogy jó körülményeket biztosítok neki, de egyenlőre még nem mutat semmi rosszra utaló jelet. A végleges helye egy polc széle lesz, ahol lesz egy kis helye futni, majd készítünk valamit neki apuval.BoriBelekezdtem egy nagyobb projektbe is aminek keretében először Bazsalikomot próbálok termeszteni. Hát ezen a képen még szépek, de mostanra valamiért megfeleződtek. Nem tudom miért úgy tűnt minden rendben van velük. Remélem azért egy kisebb csapat túléli ezt a mini korszakot.Névtelen-1 Szeretném még bemutatni a Zsoltitól Valentin napra kapott rózsa életben maradt egyetlen ágát Rózsit. Itt  a képen még elég megviselt, mára már ledobta a virágát és az alsó levelein látni hogy nem lesz gond, szépen lassan helyre jön. RózsaS íme egy csoportkép ahogy az íróasztalomon napoznak. Nagyon tetszenek, olyan hangulatos lett Tőlük a szoba. Lea viszont az asztalon elnyomná Őket, így ő a számítógépasztalom melletti szekrényke tetején trónol:) Közel hozzám.
IroasztalTudom, hogy kicsit furcsa hogy így állok hozzájuk, de nekem Ők is családtagok. Csendes családtagok akikre nagyon figyelni kell.

P.S. I love you

2 megjegyzés:

  1. Igazán gyönyörűek a növényeid! Egyáltalán nem furcsa, hogy ennyire szereted őket, mi is pontosan ilyenek vagyunk a férjemmel. A növénykéink lassan benövik a házunkat és világ uralomra törnek, de mi imádjuk őket :) És meg is hálálják a maguk csöndes, de annál szebb és kedvesebb módján.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy nem csak én vagyok így a növényekkel:)

      Törlés